شرور خطرناک: قرص روان‌گردان می‌خورم
کد خبر: ۱۲۸۸۵۳
تاریخ انتشار: 2018 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

شرور خطرناکی که به اتهامات مختلف کیفری، تحت تعقیب دستگاه قضایی بود، با تلاش نیرو‌های کلانتری شهرک ناجای مشهد و صدور دستورات ویژه‌ای از سوی دادیار شعبه ۱۴ اجرای احکام در حالی به چنگ قانون افتاد که مرحله دیگری از طرح امنیت اجتماعی به سرپرستی سرهنگ علی نصرتی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) در حوزه استحفاظی این کلانتری آغاز شده بود.

سی ام آبان گذشته، ماموران کلانتری شهرک ناجا به ردزنی شرور خطرناکی پرداختند که دستور جلب و دستگیری وی از سوی قاضی شعبه ۱۴ اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر شده بود. این جوان ۲۱ ساله در عملیات برق آسای پلیس و در محل اختفای خود واقع در بولوار بهمن منطقه خواجه ربیع مشهد در حالی دستگیر شد که با خیال راحت داخل اتاق دراز کشیده بود!

شرور خطرناک: قرص روان‌گردان می‌خورم!

 

آن چه می‌خوانید پاسخ‌های متهم به سوالاتی درباره اتهامات گوناگون است!
نامت چیست و چند سال داری؟ محمد- خ. هستم و ۲۱ سال دارم.
اهل کجایی؟ در شهرستان چناران به دنیا آمده ام، ولی از سال‌ها قبل در مشهد زندگی می‌کنم.
براساس محتویات پرونده، آیا شما با چاقو اقدام به ضرب و جرح ماموران انتظامی کرده اید؟
بعضی از آن مامور‌ها را من نزدم. البته موقعی که سرباز وظیفه چاقو خورد من آن جا بودم، اما نمی‌دانم چه کسی او را با چاقو زد، چون تعداد ما زیاد بود!
شما به ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی هم متهم هستید؟ بله! این را قبول دارم، چون مرا کتک زدند!
شما هنگام درگیری چند نفر بودید؟ سه نفر دیگر از دوستانم همراه من بودند که دو نفر از آن‌ها ساکن چناران هستند.
یکی از شاکیان مدعی است که شیشه منزل و خودروی او را در حالی که عربده می‌کشیدی تخریب کرده ای؟ بله! این را هم قبول دارم. زمانی که شیشه‌ها را می‌شکستم خودم تنها بودم و کسی همدستم نبود!
چرا برای مردم و ناموس آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردی؟
من برای کسی ایجاد مزاحمت نکرده ام، یکی از شاکیان زن صیغه‌ای من بود، ولی چون پدرش نمی‌گذاشت او را ببینم، من هم شیشه‌های منزل و خودرواش را پایین آوردم!
اما شما چند نفر را هم با چاقو مجروح کرده ای؟ بله! چون آن‌ها چند نفری به من حمله کردند و مرا کتک زدند!
یکی از اتهامات شما شرب خمر و ایجاد رعب و وحشت است قبول داری؟ نه! من مشروب نخوردم همه این کار‌ها به خاطر این است که قرص روان‌گردان می‌خورم!
برخی شاکیان هم از شما به اتهام سرقت و زورگیری شکایت کرده اند در این باره چه می‌گویی؟ قبول ندارم! من نه زورگیری کرده و نه سرقتی انجام داده ام.
می‌گویند یک قبضه اسلحه کلت کمری هم داری؟ اسلحه کلت کمری داشتم، ولی در مشهد نبود، بلکه زمانی که در سیستان و بلوچستان بودم کلت دوستم نزد من بود!
اعتیاد هم داری؟ نه!
چرا دست به شرارت می‌زنی و در زندگی مردم اخلال به وجود می‌آوری؟ نمی‌دانم!

روزنامه خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار