پیشنهاد ۵۰ میلیونی دزدان برای از کار انداختن سیستم‌های امنیتی
کد خبر: ۱۲۸۸۵۲
تاریخ انتشار: 2018 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

با دستگیری پنج عضو یک باند سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، در حالی راز چندین فقره سرقت در مشهد فاش شد که دزدان حرفه‌ای برای از کار انداختن سیستم‌های امنیتی به یکی از کارکنان یک موسسه مراقبتی حفاظتی، مبلغ ۵۰ میلیون تومان پیشنهاد کرده بودند!

رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی گفت: در حالی که یک منزل مسکونی چند بار طی یک هفته مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود، این منزل بنا به تقاضای صاحبخانه تحت پوشش نگهبان هوشمند قرار گرفت که این بار هنگام ورود سارقان زنگ هشدار به صدا در آمد و بلافاصله با حضور گشت‌های نگهبان، این سرقت نافرجام ماند.

سرهنگ بوستانی افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به تصاویر ضبط شده سارقان به تحقیق در این باره پرداختند تا این که دزدان در پی ارتباط با یکی از کارکنان موسسه حفاظتی برآمدند و مبلغ ۵۰ میلیون تومان را برای از کار انداختن سیستم‌های امنیتی پیشنهاد دادند، اما آن‌ها زیر نظر غیر محسوس پلیس قرار داشتند و تماس‌های آن‌ها کنترل می‌شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارقان که دیگر شناسایی شده بودند، در یک عملیات هماهنگ دستگیر شدند و به پلیس آگاهی انتقال یافتند. سرهنگ بوستانی اضافه کرد: از پنج سارق دستگیر شده، چهار دستگاه خودرو و بیش از سه میلیارد تومان لوازم سرقتی منزل کشف شد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

روزنامه خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار