از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان
کد خبر: ۱۲۸۶۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
در این گزارش شما را به تاریخچه تصویری از درختان کریسمس دعوت می کنیم. درختان کاجی که در طول زمان به کاخ سفید وارد شده و هم اکنون آلبوم دیدنی از آنها پیش روی شماست. با ما همراه باشید.

 از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زماناختصاصی «تابناک باتو»؛ در این گزارش شما را به تاریخچه تصویری از درختان کریسمس دعوت می کنیم. درختان کاجی که در طول زمان به کاخ سفید وارد شده و هم اکنون آلبوم دیدنی از آنها پیش روی شماست. با ما همراه باشید.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2005 – لورا بوش، بانوی اول آمریکا در دوران زمامداری جورج بوش، از شاهکار خود که درختی متشکل از نارنگی، پرتقال و لیمو بود سخن می‌گوید. این درخت عجیب در اتاق شرقی کاخ سفید واقع شده بود.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1937 – کارگران در حال آماده سازی سیستم نورپردازی درخت کریسمس در قسمت شمالی کاخ سفید هستند. این درخت قرار بود توسط رئیس جمهور وقت ایالات متحده، تئودور روزولت رونمایی شود.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1983 – رونالد ریگان و بانوی اول نانسی ریگان در حال تزئین درخت کریسمس در اتاق پذیرایی خصوصی در کاخ سفید هستند.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان

2014 – در دوران زمامداری باراک اوباما، درخت کریسمس بزرگی در حیات بیضی شکل کاخ سفید به نمایش عموم در آمد.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1939 – کارگران در حال تزئین کاخ سفید با درختان و ریسه های گوناگون هستند.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1967 – لیندون جانسون و بانوی اول برد جانسون و سگشان یوکی (حیوان خانگی کاخ سفید) در کنار درخت کریسمس خانوادگی کاخ سفید

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1990 – جورج بوش پدر و همسرش باربارا بوش در مقابل درخت کریسمس کاخ سفید در اتاق آبی رنگ حاضر شدند

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1965 – درخت ملی کریسمس در کاخ سفید

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2006 – ورودی به اتاق آبی رنگ کاخ سفید با درختان و تزئینات مخصوص کریسمس مزین شده است.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1961 – جان اف کندی به همراه همسرش جاکلین کندی در مقابل درخت کریسمس در اتاق آبی رنگ کاخ سفید واقع شده، در مقابل دوربین ها حاضر شدند.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1994 – بانوی اول هیلاری کلینتون، در حال نظاره درخت کریسمس رسمی کاخ سفید در اتاق آبی رنگ

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1999 – درخت ملی کریسمس در دوران زمامداری بیل کلینتون که در حیاط کاخ سفید در معرض عموم قرار گرفت.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1999 – بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون، در حال خواندن داستان برای 50 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی واشنگتن.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان1975 – بانوی اول بتی فورد در حال نمایش تزئینات درخت کریسمس کاخ سفید

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2005 – درخت ملی کریسمس با نورپردازی‌های زیبا که در حیات اصلی کاخ سفید و در دوران زمامداری جورج بوش به نمایش عموم درآمد.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2015 – بانوی اول میشله اوباما در حال استقبال از درخت کریسمس رسمی کاخ سفید

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2018 – درخت کریسمس رسمی کاخ سفید که در محل اصلی خود یعنی اتاق آبی رنگ در کاخ سفید قرار گرفته است.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان

بانوی اول ملانیا ترامپ راهرو ورودی به بال شرقی کاخ سفید را با شاخ و برگ‌های سفیدرنگ تزئین کرده است.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2018 - درخت کریسمس رسمی کاخ سفید که در اتاق آبی رنگ واقع شده است.

از نارنجی تا قرمز: درختان کریسمس کاخ سفید در طول زمان2018 – درختانی که با میوه‌های قرمزرنگ تزئین شده اند و در جبهه شرقی کاخ سفید واقع شده اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
9
18
هر چی تزیینش کنند هفت سین ننجون من نمیشه
خرج هم نداره الان سی ساله دارشون- قربون عید خودمون - اول بهاره - زمین در تعادله و مربوط به هیچ مذهبی هم نیست. اگر حالا ما تولد پیامبرمون را مبنای سال نو میکردیم چشممون را اروپاییها در میاوردند میگفتند به اقوام دیگه ظلم شده ایران حقوق بشر را زیر پا گذاشت...
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
10
14
ترامپ جهنم درست کرده جای درخت کریسمس
محمود
|
United States
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
4
3
به جرات میشه گفت کلینتون بی نظیرترین رئیس جمهور امریکا بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
Kenedy
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
ملانیا ترامپ از اروپای شرقی اومده المان های سرما رو گذاشته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
2
تمام این عکس ها برای این بود که سلیقه ملانیا در تزیین درخت کریسمس رو مورد تمسخر قرار بدیم؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
3
4
مرگ بر آمریکا
زیر درخت کریسمس ترامپ باید عکس کودکان به خاک و خون کشیده یمن رو قرار بدهند ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار