اکسسوار‌های جديد مو براي سال ۲۰۱۹
کد خبر: ۱۲۸۶۶۰
تاریخ انتشار: 2018 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
با آخرین مدل اکسسوار‌های فصل بهار سال ۲۰۱۹ میلادی موهایتان را زیبایی و جذابیّت ببخشید. ایده پردازان صنعت مد از هیچگونه خلاقیت و ابتکاری در طرح‌های خود فروگذار نمی‌کنند از تاج سر گرفته تا گل‌های رنگارنگ برای تزیین مو از جمله ایده‌های جسورانه آن‌ها به شمار می‌رود. در این گزارش با مدل‌های جدید اکسسوار مو همراه ما باشید.

اکسسوار‌های مو بهار ۲۰۱۹«اختصاصی تابناک باتو» با آخرین مدل اکسسوار‌های فصل بهار سال ۲۰۱۹ میلادی موهایتان را زیبایی و جذابیّت ببخشید. ایده پردازان صنعت مد از هیچگونه خلاقیت و ابتکاری در طرح‌های خود فروگذار نمی‌کنند از تاج سر گرفته تا گل‌های رنگارنگ برای تزیین مو از جمله ایده‌های جسورانه آن‌ها به شمار می‌رود. در این گزارش با مدل‌های جدید اکسسوار مو همراه ما باشید.

گل‌های مصنوعی رنگی

اکسسوار‌های مو بهار ۲۰۱۹
متخصصین نتوانسته اند در برابر استفاده از «گل» به عنوان اکسسوار مو برای بهار سال ۲۰۱۹ میلادی مقاومت کنند. گل‌های مصنوعی رنگی یکی از اصلی‌ترین اکسسوار‌های مو برای ماه‌های آغازین سال ۲۰۱۹ میلادی است که آن را رویِ سر مدل‌های دولچه اند گابانا Dolce & Gabbana و رودارتی Rodarte می‌بینیم.

تاج‌های سر

اکسسوار‌های مو بهار ۲۰۱۹
تاج‌ها با قدرت روی سکویِ نمایش‌های مد سال ۲۰۱۹ میلادی به عنوان یکی از بارزترین اکسسوار‌های مو خودنمایی می‌کنند. در اندازه‌ها و حجم‌های مختلف با سنگ‌های تزیینی که سرشار از روح زنانگی هستند. مثل آنچه در دولچه اند گابانا می‌بینیم و یا طراحی‌های هندسی تاجِ مدل‌های گوچی Gucci. اما تاج‌های ریک اوینز Rick Owens ظریف‌تر و به شکل یک نگین بزرگ هستند.

روسری و اسکارف

اکسسوار‌های مو بهار ۲۰۱۹
روسری و اسکارف در انواع مختلف طراحی‌های بهار آینده عنصر اساسی به شمار می‌روند و بیشتر در طراحی‌های مرتبط با سفر دیده می‌شوند. اسکارف‌ها رنگ‌های شاد و متنوعی دارند و با رنگ لباس مدل‌ها تناسب دارند. مد رومانتیک اسکارف سال آینده به دولچه اندگابانا تعلق دارد و برند تام فورد Tom Ford هم از روسری و اسکارف به عنوان یکی از اکسسوار‌های اصلی مو برای ۲۰۱۹ بهره برده است که بلند هستند و تمام سر را پوشانده و با گره‌ای از پشت بسته می‌شوند.

تِل و هدبند پاپیونی

اکسسوار‌های مو بهار ۲۰۱۹
هدبند با گره یک مد کودکانه است و طراحان مد میومیو Miu Miu، راین لو Ryan Lo، و امیلیا ویکستید Emilia Wickstead از آن استفاده کرده اند.

اکسسوار‌های دانتل

اکسسوار‌های مو بهار ۲۰۱۹ 
دانتل یکی از شیک‌ترین پارچه‌هایی است که ظرافت و زیبایی کاملی را در خود نهفته دارد و در مدل اکسسوار‌های مختلف روی سر مدل‌ها دیده می‌شود. به خصوص در برند‌های Celine و مارک جاکوبس Marc Jacobs.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار