اطلاعیه هلال احمر در پی وقوع زلزله کرمانشاه
کد خبر: ۱۲۸۴۷۰
تاریخ انتشار: 2018 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای از مردم خواست ضمن خودداری از سفر یا تردد در مناطق زلزله زده، اخبار را تنها از منابع رسمی پیگیری کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار بدون منبع موثق خودداری کرده تا آرامش روانی به جامعه بازگردد.

با توجه به وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری در کرمانشاه، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر لزوم حفظ آرامش و خونسردی، از هموطنان خواست به شایعات توجه نکرده و اخبار را تنها از منابع رسمی پیگیری کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به لزوم حفظ آرامش و خونسردی در مواجهه با زلزله تاکید شده است که تیم‌های ارزیاب هلال احمر شامل۱۸ تیم ارزیاب از کرمانشاه، ٨ تیم آنست و ٨ تیم آوار از استان‌های لرستان، کردستان، همدان و ایلام به منظور برآورد میزان خسارات احتمالی در روستاهای منطقه زلزله زده حضور دارند.

با توجه به وقوع زلزله در کرمانشاه بالگردهای هلال‌احمر در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار و همچنین تیم‌های استان‌های معین به حالت آماده‌باش درآمدند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی در نخستین ساعات روز اقدام کنند.

بنابراین از مردم درخواست می‌شود ضمن خودداری از سفر یا تردد در مناطق زلزله زده، اخبار را تنها از منابع رسمی پیگیری کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار بدون منبع موثق خودداری کرده تا آرامش روانی به جامعه بازگردد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار