آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه
کد خبر: ۱۲۸۴۶۸
تاریخ انتشار: 2018 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، اهواز، ساوه و رشت نیز احساس شده است.

مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی این زلزله را ۶.۴ ریشتر و محل وقوع آن را استان کرمانشاه - حوالی سر پل ذهاب در عمق ۷ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
مرکز لرزه‌نگاری آمریکا نیز از وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری در پایتخت عراق و دیگر استان‌های این کشور خبر داده است.

20:32: منابع محلی خساراتی به مناطق مختلف روستایی در سرپل‌ذهاب و قصر‌شیرین وارد شده است و موجب ریزش دیوار برخی منازل شده است. تیم‌های ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

20:44: سرپرست اورژانس کشور از اعزام 6 تیم امدادی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

 

زلزله ۶ ریشتری کرمانشاه را لرزاند

تخریب ساختمان جهاد کشاورزی سرپل ذهاب

20:47: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از استقرار هلال احمر، ارتش و سپاه در منطقه خبر داد و گفت: نیمی از برق سرپل ذهاب بر اثر زلزله قطع شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر برق منطقه وصل شده است.

زلزله ۶ ریشتری کرمانشاه را لرزاند

تصاویری از زلزله در برخی شهرهای کرمانشاه و هجوم مردم به کوچه و خیابانها

20:50: جمالی‌نیا فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه در پی این زلزله برق شهرستان سرپل ذهاب قطع شده بود، تصریح کرد: مردم به دلیل از ترس زلزله منازل را ترک کرده و به خیابانها آمدند. وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و عوامل ستاد بحران به منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند، افزود: هوای امشب سرپل ذهاب نیمه ابری گزارش شده است.

زلزله ۶ ریشتری کرمانشاه را لرزاند

تصاویر تخریب یک منزل در یکی از روستاهای قصر شیرین /جماران

20:53: علی مرادی رئیس مرکز لرزه نگاری گفت: زلزله به بزرگای 6.4 ریشتر و در عمق 7 متری و در جنوب کرمانشاه و در فاصله 17 کیلومتری سرپل ذهاب و 18 کیلومتری قصر شیرین اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه 4 پس‌لرزه بعد از زلزله رخداد یکی بزرگی یکی از این پس لرزه‌ها 5 ریشتر بوده است، افزود: احتمال تخریب برخی روستاهای کوچک به دلیل شدت زلزله وجود دارد.

زلزله ۶ ریشتری کرمانشاه را لرزاند

خسارات زلزله به منازل مسکونی شهرستان ثلاث باباجانی در اثر زلزله

21:15: سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از مراجعه 75 مصدوم به مراکز درمانی خبر داد و گفت: 30 نفر در گیلانغرب و 45 نفر در سرپل ذهاب به بیمارستان مراجعه کرده اند. وی افزود: برق سه شهر استان که قطع شده بود با تلاش تیم‌های امدادی وصل شد.

زلزله ۶ ریشتری کرمانشاه را لرزاند

21:27: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تا این لحظه گیلانغرب 50 مصدوم، سرپل ذهاب 50 مصدوم و قصرشیرین 15 مصدوم داشته‌اند، اظهار کرد: تا این لحظه گزارشی در خصوص تلفات احتمالی به ما گزارش نشده است.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

بیمارستان قصر شیرین ساعتی بعد از زلزله

21:48: امداد و نجات هلال احمر از اعزام 18 تیم ارزیاب از کرمانشاه، 8 تیم آنست و 8 تیم آوار از استان‌های لرستان، کردستان، همدان و ایلام به مناطق زلزله زده خبر داد

21:57: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اعزام 18 تیم امدادی از استان های همجوار کرمانشاه گفت: تا به این لحظه 50 مصدوم از سرپل ذهاب، 45 نفر از قصرشیرین و 61 نفر از گیلانغرب به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

22:01: سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: جاده‌ها و راه‌های ارتباطی در مناطق زلزله‌زده باز است.

22:20/ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عمده مصدومین به صورت سرپایی مداوا شده‌اند، گفت: برخی از مصدومین به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه مطابق آخرین آمار در این زلزله حدود 200 نفر مصدوم شده‌ است، تصریح کرد: اوضاع کاملا تحت کنترل است و هیچ نگرانی در موضوع مدیریت بحران نداریم.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار