بازیگر بالیوودی عامل مرگ دختر ۹ ساله تهرانی
کد خبر: ۱۲۸۲۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۹۷/۸/۳۰ از یک مرکز درمانی واقع در شهرک رضویه خبر فوت مشکوک دختری ۹ ساله به نام ستاره، به کلانتری ۱۶۹ مشیریه اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری و برابر نظریه تیم پزشکی مبنی بر وجود آثار خفگی بر روی گردن، بلافاصله موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک، تحقیقات از مادر ستاره در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ مادر ستاره که با کمک صاحب سوپرمارکت محل سکونتشان و در غیبت پدر ستاره که به علت حضور در محل کار، دخترش را به مرکز درمانی رسانده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان اعلام کرد که به همراه ستاره و پسرم که کوچکتر از ستاره است، یک فیلم سینمایی هندی گذاشته و آن را تماشا کردیم؛ داستان فیلم به گونه‌ای بود که در یک قسمت از فیلم قهرمان داستان حلق آویز شده و در ادامه فیلم مجددا زنده می‌شد. با پایان فیلم برای آماده کردن شام به داخل آشپرخانه رفتم و بچه‌ها نیز در حال بازی کردن بودند؛ متوجه نشدم که ستاره چه زمانی به داخل اتاق خوابش رفت.

مادر ستاره در ادامه اظهاراتش گفت: پس از دقایقی ستاره را صدا کردم، اما جواب من را نداد، مجددا ستاره را صدا زدم، اما باز جوابی نشنیدم؛ به دنبال ستاره از آشپزخانه بیرون آمده و به سمت اتاق خواب بچه‌ها رفتم که ناگهان ستاره را دیدم که رشته‌ای پلاستیکی که از درب کمد دیواری آویزان شده بود، دور گردن دخترم قرار داشت و ستاره حرکت نمی‌کرد؛ ترسیدم و با صدای بلند او را صدا زدم، اما صدایی از ستاره نیامد. به سرعت به داخل کوچه آمده و از اهالی محل کمک خواستم، صاحب سوپرمارکت محل با شنیدن فریاد، التماس و خواهش هایم برای کمک کردن به دخترم به داخل خانه آمد، گردن ستاره را از داخل رشته‌ی پلاستیکی در آورد و چندین بار به او تنفس مصنوعی داد، اما ستاره نفس نمی‌کشید، به سرعت ستاره را سوار ماشین کرده و به مرکز درمانی رساندیم تیم پزشکی تلاش زیادی کرد، اما ستاره به دلیل حلق آویز شدن فوت کرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل زندگی ستاره به بررسی اظهارات مادر ستاره پرداختند؛ جسد ستاره نیز به پزشکی قانونی منتقل شد و برابر نظریه تیم پزشکی اعلام شد که هیچگونه آثار ضرب و شتم بر روی جسد وجود نداشته است.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده فوت دختر ۹ ساله پرونده با موضوع فوت مشکوک تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
1
سریعا بازداشت شود
ناشناس
|
Thailand
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
این موضوع باید با دقت بیشتری تحقیق بشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار