نانومؤثرین‌ها به چه کسانی گفته می‌شود؟!
کد خبر: ۱۲۸۰۸۵
تاریخ انتشار: 2018 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
گروه مؤثرین به علت شهرت و محبوبیت خود تقاضای هزینه ی بیشتری برای تبلیغات خود می کنند. همچنین ممکن است در درازمدت و پس از انجام تبلیغات بیشتر مخاطبینشان دیگر تنها به صفحه ی آنها به چشم یک صفحه ی تبلیغاتی بنگرند و آنها را جدی نگیرند. اینجاست که ارزش نانوها مشخص می شود.

نانومؤثرین‌ها به چه کسانی گفته می‌شود؟!

 اختصاصی «تابناک باتو»؛ نانومؤثرین‌ها به چه کسانی گفته می‌شود؟!مطمئنا تا کنون در مورد مؤثرین ها چیزهایی شنیده و دیده باشید و میدانید. مؤثرین آن دسته از افراد مشهور اینترنتی هستند که بیش از یک میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارند و می توانند با تبلیغ برندهای مختلف درآمدهای کلان به دست آورند.

احتمالا نام میکرومؤثرین نیز به گوشتان رسیده، که همین کار با تعداد مخاطب کمتر و با این حال چشم نواز، از ده ها تا چند صد هزار انجام می دهند.

در این نوشته، می خواهیم شما را با نانومؤثرین آشنا کنیم؛ اصطلاحی که شرکت ها به افرادی می چسبانند که حدود هزار یا کمی بیشتر دنبال کننده دارند و با این حال مایل به تبلیغ محصولات در شبکه های اجتماعی خود هستند.

نانومؤثرین‌ها به چه کسانی گفته می‌شود؟!

نداشتن شهرت یکی از شرایطی است که آنها را قابل اتکا می نماید. تبلیغ یک دست مبلمان یا شامپو یا لوسیون توسط آنها به مانند توصیه ای از طرف یک دوست می ماند.‌ برند های مختلف بنا به بی دردسر بودن توافق با آنها کار کردن با آنها را بسیار می پسندند. نانوها معمولا در ازای دریافت یک محصول به صورت رایگان حاضر به تبلیغ آن می شوند. نزدیکان این افراد ممکن است از اینکه آنها صدها هزار فالوئر ندارند، ولی مخاطب شرکت های تولیدکننده بوده اند تعجب کنند؛ غافل از اینکه آنها فرصتی تازه و ارزان هستند.

نانومؤثرین‌ها به چه کسانی گفته می‌شود؟!

گروه مؤثرین به علت شهرت و محبوبیت خود تقاضای هزینه ی بیشتری برای تبلیغات خود می کنند. همچنین ممکن است در درازمدت و پس از انجام تبلیغات بیشتر مخاطبینشان دیگر تنها به صفحه ی آنها به چشم یک صفحه ی تبلیغاتی بنگرند و آنها را جدی نگیرند. اینجاست که ارزش نانوها مشخص می شود.

یکی از این مؤثرین برای یک پست اینستاگرام و سه استوری حدود شصت هزار دلار دریافت کرده است. هزینه های میکروها نیز آنقدرها کم نیست؛ مثلا یک میکروموثر تنها برای پست دو تبلیغ روی صفحه ی اینستاگرامش پنج هزار دلار از یک شرکت تولیدکننده ی خمیر ریش دریافت کرده است. برای نانوها اما قضیه فرق می کند. تبلیغ محصولات رایگان در صفحه شان در ازای دریافت همان محصول به نظرشان منصفانه است. همان اثری که می بینند، می توانند روی افراد و نحوه ی تصمیم گیری شان بگذارند برایشان دلپذیر است. به جای اینکه در جمع دوستانه محصولی را به دوستانشان توصیه کنند، روی صفحه ی اینستاگرام قرار میدهند.

نانومؤثرین‌ها به چه کسانی گفته می‌شود؟!

نسل جوان با تکنولوژی رشد یافته و به دیدن و اثرپذیری از نظراتی که در شبکه های اجتماعی راجع به یک محصول رد و بدل می شود عادت کرده اند. در نتیجه به استفاده و شاید شرکت در آن نظردهی ها ترغیب می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار