جوان اردبیلی دوستش را سلاخی کرد و با خودرو از رویش رد شد
کد خبر: ۱۲۸۰۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

جوانی در اردبیل قربانی کری خوانی فوتبال شد و به دست دوستش به قتل رسید.

ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هفته گذشته فوت جوانی که به ظاهر بر اثر تصادف رانندگی روی داده بود گزارش شد، اما با بررسی‌های صورت گرفته در این زمینه مشخص شد که این حادثه جنایت بوده و موضوع قتل در میان است.

وی یادآور شد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو دوست علاقه‌مند به فوتبال ابتدا در یکی از شبکه‌های مجازی درباره فوتبال و تیم مورد علاقه خود اقدام به کری خوانی کرده و با ادامه ماجرا در یکی از کوچه‌های شهر اردبیل با هم به صورت فیزیکی درگیر شده اند.

به گفته دادستان اردبیل، درگیری اولیه این دو نفر با صدماتی بوسیله چاقو بوده و در نهایت قاتل با خودرو خود به دوست ۳۰ ساله اش حمله ور شده و از روی او عبور می‌کند.

عتباتی گفت: قاتل که پس از قتل متواری شده بود در یکی از شهر‌های استان آذربایجان غربی شناسایی شده و در نهایت خود را به ارگان‌های ذیربط معرفی و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس جنایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

نوداد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
3
خ خ خ

عجب مردمی داریم

ایران عجیب ترین کشور دنیاست

تیم ملیمون با این همه هزینه هر وقت رفته جام جهانی درجا زده اما مردم ما برای باخت تیم هم جشن میگرن .

این اتفاقات در ایران نشان از جهل مرکب داره. اپر عقل داشتید هیچ وقت خودتون رو به خاطر چند فوتبالیست ملیاردر و سلبریتی متعصب نمبگردید.

مناگر در این کشور قدرت داشتم اولین کاری که میکردیم بساط فوتلال و ورزش های حرفه ای ، شوراها ، مجلس و .... را جمع میکردیم و بودجه آنها را صرف ساخت زیر ساخت های کشور میکردم.

شما یک سر به عراق بزنید از همین حالا دارن زیر ساخت های کشورشون رو درست میکنن و برترین شرکت های دنیا در همه زمینه ها اونجا شعبه دارند. بهترین پوشاک و مواد خوراکی و وسایل نقلیه با قیمت های بسیار ارزان و دون عوارض در اختیار مردم عراق قرار میگیره. بهتون قول میدن تا 10 سال دیگه عراق از نظر توسعه ای به سطح کشور های خلیج میرسه.

کاش این همه تعصب رو بر سر چیزهای مهم تر مثل حقوق اولیه خودمان مثل شغل، مسکن داشتیم. کاش این تعصب رو در مبارزه با فساد گسترده در کشور نشان میدادیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
بخاطر فوتبال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینم این بازیکنان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیبا احمدپور از تبریز
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
خدا لعنتش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار