استخدام آتش نشان توسط زوج مشهور هالیوودی برای نجات عمارت مجلل
کد خبر: ۱۲۷۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
تصاویر منتشر شده جدید نشان می دهد که آتش سوزی های مهیب تا چند متری عمارت ۶۰ میلیون دلاری کیم کارداشیان و کانیه وست در منطقه ییلاقی هیدن هیلز کالیفرنیا آمده است و آن ها تنها با استخدام تعدادی آتشنشان خصوصی موفق شده اند این آتش سوزی را از عمارت گرانقیمت خود دور کنند.

استخدام آتش نشان توسط زوج مشهور هالیوودی برای نجات عمارت مجللآتش سوزی اخیر رخ داده در کالیفرنیا، بدترین و ویرانگر ترین آتش سوزی تاریخ این منطقه بوده است که مرگ ده ها تن و نابودی طبیعت و عمارت های مجلل زیادی را در پی داشته است. در حالی که کمتر دیده می شود سلبریتی ها و افراد مشهور از ناحیه چنین فجایعی متضرر شوند، اما این بار بسیاری از چهره های مشهور هالیوود خانه ها و املاک خود در مناطق اعیان نشین یا ییلاقی کالیفرنیا را طعمه حریق دیدند.

آتش سوزی کالیفرنیا

تصاویر منتشر شده جدید نشان می دهد که آتش سوزی های مهیب تا چند متری عمارت ۶۰ میلیون دلاری کیم کارداشیان و کانیه وست در منطقه ییلاقی هیدن هیلز کالیفرنیا آمده است و آن ها تنها با استخدام تعدادی آتشنشان خصوصی موفق شده اند این آتش سوزی را از عمارت گرانقیمت خود دور کنند. تیم آتشنشان استخدام شده موفق شدند با کندن کانال و خیس کردن مداوم محیط اطراف این آتش را از عمارت کانیه و کیم دور نگه دارند. تصاویر هوایی منطقه کاملاً سوخته ای را در اطراف این عمارت نشان می دهد که پس از تخلیه اجباری منطقه از ساکنان طعه حریق شده است.

آتش سوزی کالیفرنیا

همسایگان کیم کارداشیان، ۳۸ ساله و کانیه وست، ۴۱ ساله از تلاش های این دو برای خاموش کردن آتش در این منطقه تشکر کرده اند. در صورت آتش گرفت خانه این دو، خانه های اطراف آن نیز بدون شک طعمه حریق می شدند که این خطر با استخدام تیمی زبده از آتشنشانان خصوصی برطرف شد. کیم کارداشیان در طی هفته گذشته فعالیت قابل توجهی در فضای رسانه های اجتماعی پرفالوور خود در مورد آتش سوزی گسترده کالیفرنیا و شرایط عمارت مجلل او و شوهرش داشت.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
8
واقعا با پول هر کاری میشه کرد...
اینم یه گواه دیگه...
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
4
از قدیم گفتن: کاری که پول میکنه غول نمیکنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار