حراج لباس عروسی بازیگر معروف به قتل رسیده
کد خبر: ۱۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: 2018 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
شارون تیت زمانی زمانی که ۲۶ ساله بوده و هشت و نیم ماهه باردار بود به همراه سه نفر از دوستانش که در منزل او حضور داشتند به قتل رسید. لباس عروسی این بازیگر در حراج لس آنجلس فروخته شد که جزئیاتی درباره ان را در اینجا می‌توانید بخوانید.

حراج لباس عروسی شارون تیت بازیگر به قتل رسیده

حراج لباس عروسی شارون تیت بازیگر به قتل رسیدهشارون تیت بازیگر آمریکایی بود. تیت پس از نقش آفرینی در فیلم قاتلان بی‌باک خون آشام با رومن پولانسکی ازدواج کرد. شارون تیت زمانی زمانی که ۲۶ ساله بوده و هشت و نیم ماهه باردار بود به همراه سه نفر از دوستانش که در منزل او حضور داشتند به قتل رسید. لباس عروسی این بازیگر در حراج لس آنجلس فروخته شد که جزئیاتی درباره ان را در اینجا می‌توانید بخوانید.

لباس عروسی ابریشمی عاج فیلی رنگ شارون تیت همسر به قتل رسیده رومن پولانسکی که در مراسم ازدواج در لندن آن را پوشیده بود، روز شنبه ۱۷ نوامبر در حراجی در لس آنجلس ۵۶ هزار دلار فروخته شد.

شارون تیت ستاره سینما در دهه ۶۰ میلادی بود که با فیلم کالت “دره عروسک ها” (۱۹۶۷) خیلی زود مشهور شد.

حراج لباس عروسی شارون تیت بازیگر به قتل رسیده

شارون تیت و رومن پولانسکی کارگردان پرآوازه لهستانی در ۲۰ ژانویه ۱۹۶۸ در دفتر ثبت ازدواج چلسی شهر لندن ازدواج کردند.

در جشن ازدواج آنها، افراد مشهوری، چون مایکل کین، کندیس برگن، جوان کالینز و جولیت مالیز حضور داشتند. با این حال این ازدواج ۱۸ ماه بعد با مرگ تراژیک شارون تیت پایان تلخی داشت.

حراج لباس عروسی شارون تیت بازیگر به قتل رسیده

شارون تیت ۲۶ ساله در حالی که باردار بود و انتظار نخستین فرزندش را می‌کشی د. به همراه پنج تن از دوستانش در بورلی هیلز به طرز فجیعی توسط گروه چارلز منسون در ۹ آگوست ۱۹۶۹ به قتل رسید. این اتفاق دستمایه فیلم آینده کوئنتین تارانتینو با نام “روزی روزگاری در هالیوود” شده است.

حراج لباس عروسی شارون تیت بازیگر به قتل رسیده

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار