رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟
کد خبر: ۱۲۷۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
اما اتفاق عجیب امسال این که دیگر نمی توان به یک رنگ خاص فکر کرد. امسال از معدود سال هایی است که رنگ سال ۲۰۱۸ را باید از انتخاب های متفاوت و غیر همسان طراحان فهمید. بنابراین امسال به جای رنگ سال، رنگ های سال خواهیم داشت. رنگ های پیشنهادی سال ۲۰۱۸ میلادی از نگاه معروف ترین طراحان مد و دکوراسین جهان...

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟به گزارش «تابناک باتو»؛ سال میلادی که نو می شود بزرگ ترین دغدغه اهالی هنر می شود خبردار شدن از رنگ تازه سال. رنگی که باید پشت ویترین لباس فروشی ها، لوازم آرایشی و وسایل دکوراسیون به دنبالش بگردیم. طبق معمول سال های گذشته شرکت های مختلف طراحی از هم اکنون به تکاپوی انتخاب رنگ سال ۲۰۱۸ افتاده اند.

اما اتفاق عجیب امسال این که دیگر نمی توان به یک رنگ خاص فکر کرد. امسال از معدود سال هایی است که رنگ سال ۲۰۱۸ را باید از انتخاب های متفاوت و غیر همسان طراحان فهمید. بنابراین امسال به جای رنگ سال، رنگ های سال خواهیم داشت. رنگ های پیشنهادی سال ۲۰۱۸ میلادی از نگاه معروف ترین طراحان مد و دکوراسین جهان؛

رنگ اناری، پیشنهاد سال ۲۰۱۸

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟

شرکت بنجامین مور زودتر از همیشه دست روی رنگ سال ۲۰۱۸ گذاشت و ترند محبوب سال را اعلام کرد. پخته ترین سرخابی دنیا. اناری! رنگ سال به زعم این شرکت طراحی مشهور رنگ سرخابی پخته است که می تواند با رنگ طلایی ونارنجی ترکیب شود. به عقیده خیلی ها اناری گرم بنجامین رنگ غالب سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

مشکی در دکوراسیون سال ۲۰۱۸

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟

پی جی پینت که در زمینه طراحی رنگ و دکوراسیون یکی از مطرح ترین برندهای دنیاست در سال آینده قرار است از یک رنگ خاص استفاده کند. ترندی که این شرکت برای سال ۲۰۱۸ معرفی کرده رنگ سیاه است. رنگ مشکی مات! به عقیده طراحان این شرکت رنگ مشکی یکی از رنگ هایی است که به فضای داخلی هویت می بخشید. سیاه در نگاه این طراحان نشانه تجمل گرایی است. به خصوص اگر با رنگ طلایی ترکیب شود.


آبی لاجوردی پیشنهاد سال ۲۰۱۸

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟

آن ور آبی ها به آن می گویند اوشن ساید. ما می گوییم آبی لاجوردی. البته با غلظت کم تر و آمیزه ای از فیروزه ای. شروین ویلیامز طراح معروف این رنگ عجیب را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است. رنگی که به قول ویلیامز می تواند در تزکیب با مشکی و طلایی فضایی مجلل و در عین حال مدرن به وجود بیاورد.


طیف رنگ های آبی و نارنجی، پیشنهاد ۲۰۱۸ پنتون

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟

و اما پنتون! شرکت مشهور آمریکایی که تعیین کننده رنگ سال دنیاست. درواقع رنگی که پنتون انتخاب کند می تواند حکم اول و آخر را برای خیلی ها داشته باشد. پنتون به روال هر سال در ماه دسامبر ( یک ماه آینده) از رنگ مورد علاقه اش رونمایی می کند. اما این شرکت به تازگی هشت طیف رنگ خاص اعلام کرده که هر کدام شان می توانند در طراحی فضای داخلی سال آینده کارساز باشند. مهم ترین طیف پیشنهادی پنتون طیف رنگ های آبی و نارنجی در کنار هم است. رنگ هایی شاد و زنده! پنتون برای سال آینده رنگ زرد را هم در نظر دارد و البته سبز که بعید نیست مانند سال گذشته رنگ سال این شرکت شناخته شود. ترکیب مشکی و طلایی و همچنین طیف صورتی هم از گزینه های احتمالی انتخاب پنتون در سال آینده است.

سخن پایانی: هر ساله تعدادی از رنگ ها به عنوان رنگ پیشنهادی سال جدید توسط شرکت های معروف و سرشناس طراحی و دکوراسیون معرفی می شوند. رنگ های بالا تا ماه نوامبر پیشنهاد داده شده و باید منتظر بمانیم تا بالاخره رنگ سال ۲۰۱۸اصلی معرفی شود.
سرپوش

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
4
فکر کنم یکم دیر شده برای زنگ سال 2018. سال داره تموم میشه.
LOL
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار