ماجرای تهدید به خودسوزی پیمانکار در آموزش و پرورش آبادان چه بود؟
کد خبر: ۱۲۷۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

 پیمانکار آموزش و پرورش که چهار واحد آموزشی را در مناطق شهری و روستایی آبادان مرمت کرده و یا ساخته است به دلیل پرداخت نشدن طلب خود قصد خودسوزی در محل اداره آموزش و پرورش را داشت که مانع وی شدند.

در پی این اقدام نیرو‌های آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی و نیروی انتظامی در اداره آموزش و پرورش آبادان حضور یافته و مانع خودسوزی این پیمانکار شدند.

فرد مذکور به دلیل مساعد نبودن وضعیت روحی به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش آبادان در این رابطه اعلام کرد: قرارداد این پیمانکار مربوط به یکم خرداد ۹۷ به مدت ۲ ماه بود که طبق قرارداد منعقد شده ۳۰ درصد کل قرارداد به صورت پیش پرداخت به وی پرداخت شده است.

بنا به اعلام این روابط عمومی 'طبق قرارداد امضا شده پیمانکار متعهد شده مابقی طلب خود را پس از تامین اعتبار از سوی منطقه آزاد اروند و اتمام کار و گواهی حسن انجام کار دریافت نماید، اما از آنجا که کار عمرانی انجام شده در دبستان حر فاقد گواهی حسن انجام کار بوده لذا پرداخت طلب فرد مذکور با تاخیر مواجه شده است'.

در پی تهدید به خود سوزی این پیمانکار در اداره آموزش و پرورش آبادان مقرر شد تا نسبت به بررسی کار عمرانی صورت گرفته در دبستان حر و ارائه تایید کار از سوی مراجع ذیصلاح و نظارتی اقدام تا نسبت به پرداخت طلب وی اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
وقتي براي صرفه جويي و خساست هاي غير معقول نيروهاي اين مدلي به كار گرفته مي شه ديگه ندادن حقوقش كاري رو پيش نمي بره! تهش مي شه اينكه طرف بياد و از بدبختي و گرسنگي دست به خودسوزي بزنه!
علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد! ايشان بايد قبل از استخدام به فكر اين دو دو تا چهارتا ها مي بودندو بهانه هاي واهي را به هنگام پرداخت طلب افراد پيش نكشند! خدا عمر به آنهايي كه دهد كه با درايت اين فرد را از تصميم از روي خشم و جنون ناگهاني نجات دادند! اين واحد آموزش و پرورش به جاي اينكه قمه بردارد در سينه اين فرد كند با ندانم كاري و رندي باعث اين تصميم نابجاي شخص شده است! پول ايشان را در اولويت پرداخت قرار دهند و از هزينه هاي غير ضروري و اولويت نا معقول ديگر بزنند! بازي با جان و مال و آبروي مردم توسط افراد رند و بي ملاحظه ديگر كافي است! خاطي عدم پرداخت يا پرداخت دير بايد جريمه دهد! تا مملكت توسط اين افراد سودجو در هر جا و ارگان و شركت خصوصي اي به هم نريزد و امنيت كشور حفظ گردد!
اين ديگر چه رويكرد مسخره اي است كه جان ملت را به عدم پرداخت به سطوح مي آورند! خداوند به افرادي كه مردم را مضحكه و معطل خود كند پشت مي كند و زمانيكه نياز به ياري دارند به ايشان بي محلي مي كند!
انشاءا... كه اين معضل هم با تدابير صحيح حل خواهد شد!
آه از اين مسلماني! واي بر اين مسلمانان كه مال ملت را با مال خويش يكي مي دانند و حسابهايشان را نمي رسند و عامداً هميشه بدهكار خلقند!
ديگر بس است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار