ادامه بارش برف در ارتفاعات هراز و کندوان
کد خبر: ۱۲۷۴۹۹
تاریخ انتشار: 2018 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر در ارتفاعات هراز و کندوان شاهد بارش برف هستیم و باتوجه به اینکه طی روزهای گذشته در این محدوده‌ها شاهد بارش برف بودیم برف خوبی در کناره‌های جاده نشسته است.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی نیز تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: چهارشنبه هفته جاری شاهد ترافیک روانی در محورهای مازندران بودیم که نسبت به وضعیت جاده‌های مازندران آرام شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای مازندران درحال اجرا است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

بارش برف ارتفاعات اردبیل را سفید پوش کرد

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف در ارتفاعات چهره زمستانی به استان اردبیل بخشید.

علی دولتی مهر صبح امروز اظهارکرد: بارش برف پاییزی در ارتفاعات چهره زمستانی به استان اردبیل بخشید که میزان بارش در منطقه آلوارس به ۱۰ سانتی‌متر رسید.

وی افزود: براساس نقشه های هواشناسی، هوای ابری و مه آلود توام با سرما طی ۲ روز آینده در استان ماندگار خواهد بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان تصریح کرد: بارش باران از عصر روز گذشته در بیشتر مناطق استان آغاز شده و تا عصر امروز در استان تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: بارش ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به‌ویژه در مناطق جنوبی استان به‌صورت باران و برف پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار