۲ معلم کرمانی بر اثر تصادف جان باختند
کد خبر: ۱۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: 2018 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

محسن نوری اظهار داشت: متاسفانه ظهر امروز بعد از تعطیلی مدارس، دو معلم که در مدارس شهر چترود مشغول خدمت بودند هنگام برگشت به کرمان بر اثر تصادف جان باختند.

وی با اشاره به اینکه این دو معلم با خودروی پراید و از مسیر کمربندی امام رضا (ع) به سمت کرمان در حال حرکت بودند گفت: متاسفانه با برخورد با خودروی ریو از روبه‌رو در حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.

محمد جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چترود نیز در گفتگو با تسنیم افزود: متاسفانه دو نفر از همکاران فرهنگی به نام مسعود رضایی دبیر مطالعات و فاطمه عالم‌زاده دبیر تربیت بدنی امروز ظهر در اثر سانحه رانندگی جان باختند.

وی با ابراز تاسف از درگذشت این معلمان تصریح کرد: این دو معلم کرمانی بودند که قصد برگشت به خانه را داشتند و هر روز این مسیر را طی می‌کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چترود بیان کرد: از آنجا که هر روز تعداد بیشتری با این خودرو به کرمان رفت و آمد می‌کردند جای شکر دارد که امروز مابقی همکاران در محل خدمت حضور نداشتند.

سروان مهران سعیدی فرمانده پلیس راه چترود نیز در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: این حادثه رانندگی حدود ساعت ۱۳ امروز در محدوده پمپ بنزین واقع در کمربندی امام رضا (ع) به‌وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه بر اثر این تصادف دو خودروی پراید و ریو با برخورد از روبه‌رو دچار سانحه شدند افزود: در این حادثه رانندگی خودروی ریو به‌دلیل سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ باعث تصادف شده و مقصر است.

فرمانده پلیس راه چترود با اشاره به اینکه در این حادثه دو سرنشین پراید که دو معلم بودند در دم جان باختند گفت: سه سرنشین خودروی ریو مصدوم شدند که بلافاصله به‌وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار