بارش شدید برف و مه گرفتگی در هراز و فیروزکوه
کد خبر: ۱۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: 2018 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز به صورت روان در جریان است.

وی با بیان اینکه برای تردد خودرو‌ها در محور فیروزکوه با مشکلی مواجه نیستیم و آمد و شد به سهولت انجام می‌شود، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: وضعیت جوی در محور فیروزکوه و هراز با بارش شدید برف و مه گرفتگی همراه است و بارش شدید برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه و مه غلیظ باعث شده تردد وسایل نقلیه به کندی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: توصیه داریم هموطنانمان در این شرایط از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت الزام به شروع مسافرت حتما تجهیزات زمستانه و ایمنی را به همراه داشته باشند.

محبی اضافه کرد: رانندگان پس از چک کردن خودرو از نظر فنی و سالم بودن تجهیزات گرمایشی اقدام به آغاز سفر کنند و اطلاع داشته باشند که ماموران پلیس راهور از ورود خودرو‌های فاقد تجهیزات به محور‌ها جلوگیری خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وجود شایعاتی مبنی بر مسدود شدن محور هراز، بیان کرد: تاکنون هیچگونه گره ترافیکی و یا انسداد در این محور وجود نداشته و برنامه‌ای نیز برای یک طرفه کردن هراز وجود ندارد، زیرا تردد زیادی نداریم.

وی در خصوص آب‌گرفتگی و مشکلاتی که در محور‌ها وجود دارد، اظهار کرد: آب‌گرفتگی در سطح جاده‌های هراز و فیروزکوه وجود ندارد، اما آبگرفتگی در برخی شهر‌ها وجود دارد.

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار