میلیونرها قبل و بعد از پولدار شدن
کد خبر: ۱۲۷۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
در دنیایی زندگی می کنیم که لازم نیست برای نخبه شدن خانواده ثروتمندی داشته باشیم بسیاری از میلیونرها قبل از پولدار شدن زندگی کاملا ساده ای داشتند اما با هوش و ذکاوت شان به جایی رسیده اند که اکنون می بینید.

در دنیایی زندگی می کنیم که لازم نیست برای نخبه شدن خانواده ثروتمندی داشته باشیم بسیاری از میلیونرها قبل از پولدار شدن زندگی کاملا ساده ای داشتند اما با هوش و ذکاوت شان به جایی رسیده اند که اکنون می بینید. زندگی، دیدگاه و حتی ظاهر این افراد قبل و بعد از پولدار شدن بسیار متفاوت است که در تصاویر زیر آن ها را خواهیم دید.

ایلان ماسک

ایلان ماسک در ۹ سالگی برنامه ریزی کردن را یاد گرفت و در ۲۹ سالگی اولین استارت آپ خود را (به ارزش ۳۰۷ دلار) به فروش رساند. در ۳۰ سالگی سایت PayPal را راه اندازی کرد و در ۳۲ سالگی مدیر عامل کمپانی تزلا موتورز شد. او اکنون ۴۷ سال دارد و موفق ترین کارآفرین و بیلیونر دنیاست. ایلان ادعا کرده است که در آینده ای نه چندان دور تصمیم دارد به کره مریخ سفر کند.

 

میلیونر

بیل گیتس

بیل جوان در مدرسه موفقیت های چندانی نداشت. او در کلاس های دانشگاه حاضر نمی شد و پس از سال دوم اخراج شد. اما گذشته از تمام این ها علاقه زیادی به برنامه ریزی داشت. علاقه زیاد او به برنامه ریزی باعث شد همراه با یکی از دوستانش به نام پل آلن شرکت مایکروسافت را پایه گذاری کند.

طبق مجله فوربز این میلیونر معروف در سال ۲۰۱۸ در میان تاثیرگذارترین مردان دنیا در مقام هفتم قرار دارد.

میلیونر

کریس جنر

علیرغم تمام انتقادهایی که از او می شود نمی توانیم موفقیت او در حرفه اش را نادیده بگیریم. کریس از یک پدر مهندس و مادر خانه دار متولد شده و به عنوان میهماندار هواپیما فعالیت می کرد. کریس همیشه یک زن منظم و سازمان یافته بود و به همین علت توانست پس از ازدواج با وکیل مشهور رابرت کارداشیان فروشگاه مخصوص خودش را افتتاح کند. کریس بیشتر از پول خرج کردن به دنبال پیشرفت بود. او یک سریال تلویزیونی واقع نما به نام “پا به پای خانواده کارداشیان” درباره زندگی خودش و فرزندانش ساخته است.

میلیونر

لری پیج و سرگئی برین

این دو مرد با استعداد در سال ۱۹۹۵ در یکی از تورهای دانشگاه استنفورد با هم آشنا شدند و پس از گفتگو درباره تکنولوژی کامپیوتر با هم صمیمی شدند. آن ها پس از مدت کوتاهی به کمک هم یک موتور جستجو که به یکی از قوی ترین موتورهای جستجوی اینترنت تبدیل شد بنا نهادند.

میلیونر

مارک زاکربرگ

کمتر کسی هست که درباره داستان زندگی این دانشجوی ۱۹ ساله دانشگاه هاروارد چیزی نداند. تنها چیزی که می خواهم بگویم این است که او در ۳۴ سالگی جوان ترین بیلیونر تاریخ است و بر طبق مجله فوربز سیزدهمین مرد تاثیرگذار دنیاست.

میلیونر

تیم کوک

تیم کوک یک دانشجوی آرام و منظم از دانشگاه آلاباما اولین شغلش را در بزرگ ترین شرکت کامپیوتر IBM پیدا کرد. او عضو هیئت مدیره اینتلیجنت الکترونیکس، کمپک و اپل شد و در سال ۱۹۹۸ دست راست استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل شد و پس از مرگ جابز رسما مدیر عامل شرکت اپل شد.

میلیونر

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون همیشه دوست داشت یک آدم جنجالی باشد. در روز آخر مدرسه مدیر مدرسه اش به او گفت یا یک زندانی می شود یا بیلیونر و همین اتفاق هم افتاد. امروز ریچارد برانسون بنیانگذار گروه ویرجین بیلیونر و یکی از مشهورترین مردان دنیاست.

بدونیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
3
2
پول زیاد هیچ وقت با خودش خوشبختی نمیاره. خوشبختی یک احساس درونی هست. شما اگر از زندگیتان راضی نباششید و احساس خوشبختی نکنید حتی اگر تمام ثروت دنیا را هم به شما بدهند ممکن هست برای یک مدت تحساس خوشبختی کنید اما باز بر میگردید به همان شرایط قبلتان.

اینکه انسان قدر آنچه که دارد را بداند و در لحظه زندگی کنه و مهارت های زندگی و مقابله با چالش ها و مشکلات رو یاد بگیره اینها چیزهایی که باید در مدارس به کودکان آموزش داده بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار