«اینکا» شما را به عجایب جدید جهان هدایت می‌کند
کد خبر: ۱۲۷۱۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
در پرو چیزهای بیشتری از مسیر اینکا و ماچو پیچو برای تجربه وجود دارد. به محض اینکه به شهر کوسکو (Cusco) که راهی برای رسیدن به ماچو پیچو و پایتخت قدیمیست برسید از تعداد فعالیت و مکان های دیدنی جالب دیگرش گیج خواهید شد. از فرهنگ و تجربه های ماجراجویانه گرفته تا چشیدن محصولات محلی کاشت و برداشت شده ای نظیر...

دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»

 دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»به گزارش «تابناک باتو»؛ مسیر اینکا هر ساله در لیست ده مسیر برتر دنیا توسط ناشران بسیاری نظیر نشنال جئوگرافیک و لونلی پلنت (Lonely Planet) قرار دارد. این مسیر که یکی از مشهورترین مسیرهای پیاده روی دنیا در پرو است، موارد بسیاری برای رضایتمندی شما به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم که شما را با تعدادی از آنها آشنا کنیم.

1- اینکا شما را به یکی از عجایب جدید دنیا هدایت می کند

هرچند ماچوپیچو آنقدرها هم جدید نیست ولی همچنان به عنوان مکانی بی نطیر در نوع خود در دنیا شناخته شده است. سازمان جهانی یونسکو آن را در سال 1983 در لیست میراث جهانی خود قرار داد و سپس در سال 2007 در لیست هفت عجایب جدید دنیا جا گرفت. همچنین موفق به دریافت جایزه ولرد تراول (World Travel Awards) در قسمت جاذبه گردشگری برجسته دنیا در سال 2017 شد.

دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»

2- شما باید از دیگر ویرانه ها که مختص مسیر اینکاست بازدید نمایید.

فقط پیاده روی در طول مسیر اینکا شما را به ماچا پیچو نخواهد رساند. در اینجا مکان های قابل توجه دیگری وجود دارد که می بایست آنها را در میان راه کشف کنید. للاتاپاتا (Llatapata) به معنای شهر مرتفع که به قرن شانزدهم میلادی بر می گردد، رانکوراکای (Runkurakay) که به شکل نیم دایره است و خرابه های دهکده سایاکمارکا (Sayacmarca). تمام این سایت ها تاریخ جذاب مخصوص به خود را به عنوان قسمتی از امپراتوری اینکا دارند.

دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»

پیاده روی شگفت انگیز بر فراز درختان آفریقای جنوبی

3- این مسیر مجوز بازدید محدودی دارد و آن تنها 200 گردشگر در روز است.
بر اساس آیین نامه اینکا تریل فقط 500 نفر (به اضافه کارکنان) مجاز خواهند بود که روز را در این مسیر آغاز نمایند. این بدان معناست که می بایست از ماه ها قبل اقدام به رزرو نمایید. پیشنهاد می شود اگر می خواهید در زمان شلوغی یعنی ماه های ژوئن و ژوئیه به این مکان سفر کنید، رزرو را حداقل 3 ماه قبل و یا حتی زودتر انجام دهید.

دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»

4- این مسیر شما را مستقیم به دروازه خورشید هدایت می کند؛ جایی که چشم اندازی از ماچو پیچو را ارائه می دهد.
سفری چهار روزه در طول مسیر اینکا شما را به چشم انداز و ورودی این سایت باشکوه می رساند. گمان می رود که از دروازه خورشید (The Sun Gate) که در زبان کچوا اینتی پونکو (Inti Punku) نامیده می شود به عنوان ایست بازرسی امنیتی در زمان باستان استفاده می شده است. مسیر اینکا تنها تنها مسیریست که شما را به ورودی بالایی می رساند.

5- پیاده روی در مسیر اینکا تجربه ای متفاوت از دیگر مسیرهاست.
با قدم گداشتن در منطقه حفاظت شده مسیر اینکا فرصت دیدن حیات وحش، صفی از ارکیده های وحشی با شکوفه های کامل و عبور از جنگل ابر را خواهید داشت.

دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»

6- آشنایی با مردم

گفته می شود که مردم می توانند جایگاه خود را بسازند و در پرو دقیقا به همین صورت است. پرویی ها به خونگرمی و میهمان نوازی معروف هستند. عمق قدردانی که از باربران دریافت می کنید و یا دیگر افرادی که قبل و بعد از آنها ملاقات می کنید وصف ناپذیر است. آنها مطمئنا می دانند که چگونه برایتان فرش قرمز پهن کنند.

7- چه چیزی پس از پیاده روی در مسیر اینکا خواهید دید؟

در پرو چیزهای بیشتری از مسیر اینکا و ماچو پیچو برای تجربه وجود دارد. به محض اینکه به شهر کوسکو (Cusco) که راهی برای رسیدن به ماچو پیچو و پایتخت قدیمیست برسید از تعداد فعالیت و مکان های دیدنی جالب دیگرش گیج خواهید شد. از فرهنگ و تجربه های ماجراجویانه گرفته تا چشیدن محصولات محلی کاشت و برداشت شده ای نظیر دانه های قهوه و شکلات و همچنین غذاهای ملی نظیر سوپ سبزیجات.

دلیل محبوبیت مسیرهای پیاده روی معروف «اینکا»

منبع: touristgah.com

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
2
1
شبیه قلعه بابکه...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
آرزوم اینه یه بار برم و اینجا را از نزدیک ببینم. ولی پولشو ندارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار