خانه های کپی برداری شده از کارتون ها
کد خبر: ۱۲۷۰۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 11    -    ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
از کودکی با کارتون های مورد علاقه مان بزرگ شده ایم. بارها در تخیلات مان در دنیای کارتون ها زندگی کرده ایم و همیشه دوست داشتیم برای یک بار هم که شده بتوانیم در خانه های دوست داشتنی قهرمانان کارتونی زندگی کنیم. اکنون بعد از سال ها می توانیم خودمان را در این دنیای تخیلی تصور کنیم.

خانه های کپی برداری شده از کارتون هابه گزارش «تابناک با تو»؛ از کودکی با کارتون های مورد علاقه مان بزرگ شده ایم. بارها در تخیلات مان در دنیای کارتون ها زندگی کرده ایم و همیشه دوست داشتیم برای یک بار هم که شده بتوانیم در خانه های دوست داشتنی قهرمانان کارتونی زندگی کنیم. اکنون بعد از سال ها می توانیم خودمان را در این دنیای تخیلی تصور کنیم. مثل کلبه سفید برفی، خانه بامزه باب اسفنجی و خانه هایی که به دنیای واقعی آمده اند تا بتوانند رویاهای ما را به واقعیت تبدیل کنند.

بدونیم شما را با خانه هایی که از روی کارتون ها کپی برداری شده اند و هر کسی می تواند از آن ها بازدید کند آشنا می کند.

خانه سیمپسون ها

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

در سال ۱۹۹۷ استودیوی ۲۰th Century Fox تصمیم گرفت یک نسخه واقعی از خانه سیمپسون ها در نوادا آمریکا بسازد. ساخت این خانه با تمام جزئیات داخل و بیرون آن ۱۲۰ هزار دلار هزینه برد. امروز خانه واقعی سیمپسون ها یک ملک تجاری است.

خانه کپی برداری شده از کارتون آپ

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

خانه کوچک کارل و الی یک خانه رنگی الهام بخش است که در سال ۲۰۱۱ برای به واقعیت پیوستن رویای یک دختر کوچک ساخته شده است. این خانه با تمام جزئیاتش شبیه به خانه کارتونی ساخته شده است از جعبه پست بیرون خانه گرفته تا قاب عکس های داخل خانه. این خانه اکنون در یوتا قرار داد و توریست ها می توانند از آن بازدید کنند.

خانه آناناسی باب اسفنجی

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

باب اسفنجی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه نسل های زیادی است. به علاوه خانه آناناسی او که در اعماق اقیانوس قرار دارد. برای دیدن خانه او نیاز نیست به اعماق اقیانوس غواصی کنید بلکه می توانید کپی آن را همینجا روی زمین در جمهوری دومینیکن ببینید.

خانه کارتون فلینت استون ها

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

در سال ۱۹۷۶ معماری به نام ویلیام نیکلسون برای آزمایش کردن مصالح ساختمانی جدید این خانه را ساخته است که بعد از کارتون فلینت استون ها به این اسم نامگذاری شده است. این خانه در کالیفرنیا ساخته شده است.

خانه باربی

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

آرزوی بسیاری از دختربچه ها این است که در خانه ای شبیه خانه باربی ها زندگی کنند. امروز آن ها می توانند رویای خود را در واقعیت ببینند. در ساخت این خانه ۱۰۰ گالن رنگ صورتی و ۹ کیلو اکلیل استفاده شده است.

خانه مینی موس

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

خانه مینی موس در دیزنی لند فلوریدا و کالیفرنیا یافت می شود. شاید در ظاهر تصور کنید این یک خانه کارتونی و غیرواقعی است اما داخل آن مثل یک خانه واقعی مجهز به وسایل لازم است.

خانه سفید برفی

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

ساخت این خانه واقع در واشنگتن ۳۰ سال زمان برده است. ستون های چوبی این خانه بدون گوشه با دست تراشیده شده اند و سقف آن طوری طراحی شده که شبیه برف ذوب شده است.

خانه بروس وین بتمن

خانه های کپی برداری شده از کارتون ها

خانه بزرگ بروس وین در کارتون بتمن از قصر وولاتون هال در ناتینگهام انگلیس الهام گرفته شده است.

آیا تا به حال پیش آمده که دوست داشته باشید در یکی از خانه های کارتون های مورد علاقه تان زندگی کنید؟ آیا این خانه در لیست خانه های کپی برداری شده که در بالا معرفی شده است وجود داشت؟

منبع: بدونیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
4
و یا کارتون های ساخته شده از خانه های واقعی
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
6
خانه های مدیران وفرزندان ماها خیلی بهتر از اینهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
چون دلشون چی خوشه ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار