مردی که می توانست پادشاه باشد
کد خبر: ۱۲۶۸۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
شاهزاده چارلز ۷۰ ساله شد؛
چهار سال بود که پدربزرگش پادشاه جورج ششم از دنیا رفت و مادرش در ۲۵ سالگی بر اریکه قدرت جلوس کرد. سال بعد بود که چارلز به همراه مادربزرگ و عمه‌اش، شاهزاده مارگارت، شاهد تاجگذاری ملکه ۱۶ اقلیم بودند. طبق گفته ها، وی فردی بسیار تجملاتی بوده و آخرین سفری که داشته، گرانترین سفر خاندان سلطنتی تا به حال بوده است.

مردی که می توانست پادشاه باشد

مردی که می توانست پادشاه باشد اختصاصی «تابناک باتو»؛ زمانی که شاهزاده چارلز ـ که هفته بعد هفتاد ساله می شود ـ پس از مرگ مادرش ملکه الیزابت، پادشاه شود، نخستین فردی خواهد بود که بیشترین زمان انتظار برای پادشاه شدن را داشته است. آخرین پادشاهی که مانند پرنس چارلز این همه انتظار کشیده هزار سال قبل بازمی‌گردد.

برخی سلطنت طلبان از این موضوع هراس داشته و برعکس جمهوری خواهان از آن خوشحالند. بسیاری از طرفداران وی فراست، تفکر و نگرانی های وی نسبت به محافظه کاری و محیط زیست را تأیید می کنند.

علت بسیاری از مردم وی را در مرگ مشکوک همسر اولش، پرنسس دیانا مقصر می دانند و سایه آن اتفاق هنوز بر سر وی سنگینی می کند.

مردی که می توانست پادشاه باشد

چارلز کلیپ آرتور جورج، شاهزاده ولز، دوک کورنوال، دوک روتسای، ارل کاریک، بارون رنفرو، ارل چستر، لرد آیسلز و شاهزاده و کارگزار اعظم اسکاتلند در ۱۴ نوامبر ۱۹۴۸ در کاخ باکینگهام به دنیا آمد.

چهار سال بود که پدربزرگش پادشاه جورج ششم از دنیا رفت و مادرش در ۲۵ سالگی بر اریکه قدرت جلوس کرد. سال بعد بود که چارلز به همراه مادربزرگ و عمه‌اش، شاهزاده مارگارت، شاهد تاجگذاری ملکه ۱۶ اقلیم بودند.

مردی که می توانست پادشاه باشد

طبق گفته ها، وی فردی بسیار تجملاتی بوده و آخرین سفری که داشته، گرانترین سفر خاندان سلطنتی تا به حال بوده است.

همچنین وی در برخی امور نظیر مسائل زیست محیطی دخالت می کند که این امر جزو کارهایی است که خاندان سلطنتی از آن منع شده‌اند.

به هر حال باید دید آیا مادر وی اجازه پادشاهی به او را خواهد داد یا نه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
3
6
ملکه انگلستان باشد و یا ان گدای در کاخش و یا ان مظلوم یمنی همه میمیریم و در پیشگاه خداوند انکه متقی بوده رستگار است و هر کی از مال دنیا هر جه دارد باید بگذارد و برود و با خودش جز اعمال خود چیزی نمیبرد . حالا اینجا تو کاخ باش نود سال اما وقتی مردی تا ابد باید جواب بدهی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
ایکاس این مطالبی که نوشتی ذره ای گوشه ذهن مسولین حکومت ما را به خود مشغول میداشت. !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار