گرفتار شدن مسافران در ترافیک ۲۵ کیلومتری محدوده رودبار
کد خبر: ۱۲۶۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 07    -    ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

رئیس پلیس راه گیلان به ترافیک سنگین در محور‌های ورودی این استان در محدوده رودبار اشاره و از ترافیک ۲۵ کیلومتری در این محدوده خبر داد و از هموطنان خواست تااطلاع ثانوی به گیلان سفر نکنند.

سرهنگ حسین محمدپور ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محور رودبار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محدوده لوشان به سمت رودبار در مسیر جنوب به شمال هستیم.

سرهنگ محمدپور انسداد مسیر کرج به چالوس از شامگاه گذشته را علت افزایش حجم بار ترافیکی در محور قزوین به رشت به ویژه در محدوده شهرستان رودبار عنوان کرد و افزود: با توجه به عدم گنجایش این میزان تردد در شهر رودبار شاهد افزایش بار ترافیکی در این محور هستیم.

وی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک ۲۵ کیلومتری در محدود لوشان - رودبار هستیم لذا با توجه به اعلام پلیس راه ناجا مبنی بر بازگشایی محور کرج - چالوس هموطنانی که قصد سفر به استان مازندران را دارند از محور مذکور برای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: هموطنانی که قصد سفر به استان گیلان را دارند در طول مسیر قزوین به رشت توقف کوتاه داشته باشند تا از حجم بار ترافیکی در محدوده لوشان به رودبار کاسته شود.

وی به وضعیت سایر محور‌های استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: براساس گزارشات رسیده در سایر محور‌ها به جز محور پیربازار به ضیابر در محدوده روستای چکوور که به دلیل آبگرفتگی و طغیان رودخانه مسدوده است و رانندگان باید از مسیر رشت- صومعه سرا برای تردد استفاده کنند، سایر محور‌ها دارای ترافیک عادی و روان هستند.

محمدپور با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در روز جمعه از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب در دو محور اصلی استان گیلان، افزود: در ساعات گذشته نیز در برخی از مقاطع محدودیت‌های ترافیکی از سوی نیرو‌های راهور و پلیس راه استان اعمال شده است.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
شما یه هماهنگی با ایست بازرسی سپاه در ورودی رودبار انجام بدهید تا در این روزهای شلوغ ورودی شهر رودبار پهن تر بشه!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار