انسداد محور‌های هراز و چالوس به دلیل برف و کولاک
کد خبر: ۱۲۶۶۹۰
تاریخ انتشار: 2018 November 07    -    ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور‌های چالوس و هراز به دلیل برف و کولاک خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی دراین باره گفت: محور کرج - چالوس در استان البرز به دلیل بارش برف و کولاک و محور هراز در شرق استان تهران به دلیل بارش برف و ترافیک سنگین در طول محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی با اشاره به لغزندگی اکثر محور‌ها به خصوص محور‌های منتهی به استان‌های شمالی، از رانندگان خواست از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیک محور‌ها گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های امامزاده هاشم، گزنک تا آب اسک و سه‌راهی چلاو سنگین و در طول محور نیمه‌سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده‌های گچسر، سه‌راهی دیزین، پیچ سرهنگ و دهانه جنوبی تونل کندوان و طول محور سنگین است.

رحمانی اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محور منجیل-رودبار-سنگین، آزادراه تهران به قم و محور‌های قم-سلفچگان و قم-کاشان-پرحجم و روان، شرق استان تهران محور قدیم تهران به جاجرود و محوردماوند-فیروزکوه ترافیک نیمه سنگین است و باند شمالی آزادراه تهران-کرج از گرمدره تا پل فردیس ترافیک سنگین است.

به گفته وی، در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیز ترافیک سنگین و در محور رشت-لاهیجان-نیمه سنگین و استان خراسان رضوی محور‌های ملک آباد-مشهد و چناران-مشهد نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی تأکید کرد: رانندگان به خصوص برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، پتو و جیره غذایی خشک به همراه داشته باشند و قبل از سفر باک خودرو خود را کاملا پر کنند تا در ترافیک محور‌ها با مشکل مواجه نشوند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار