از شایعه تا واقعیت زنده سوزی سگ‌های ولگرد در اهواز
کد خبر: ۱۲۶۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 06    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان اهواز گفت: با توجه به اینکه زباله را در آن منطقه آتش می‌زنند تعداد ۳ قلاده سگ که معلوم نیست چه کسی لاشه آن‌ها را آنجا رها کرده همراه با زباله می‌سوزد.

علی بنی عگبه درباره خبر آتش زدن سگ‌های ولگرد اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که شهرداری منطقه ۸ اهواز و شهرداری کوت عبدالله در منطقه پشت بنکداران زباله‌های خود را به‌صورت غیرقانونی در منطقه پشت بنکداران تخلیه می‌کنند و همین عامل سبب تجمع سگ‌های ولگرد هم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زباله را در آن منطقه آتش می‌زنند تعداد ۳ قلاده سگ که معلوم نیست چه کسی لاشه آن‌ها را آنجا رها کرده همراه با زباله می‌سوزد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اهواز بابیان اینکه سگ‌ها زنده‌زنده آتش نگرفتند، عنوان کرد: اطلاعی نداریم چه کسی لاشه سگ‌ها را آنجا آورده و به چه نحوی این سگ‌ها کشته شده‌اند.

هر چه گشتیم بیشتر از ۳ لاشه سگ پیدا نکردیم

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز پیش از ظهر امروز  اظهار کرد: موضوع سوزاندن ۳۰۰ قلاده سگ در منطقه قلعه چنعان را بررسی کردیم که باید بگویم اصلا این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: اولاً این منطقه جزو محدوده شهری اهواز نیست و ما از باب احساس وظیفه این موضوع را بررسی کردیم، با فردی که آن کلیپ منتشر شده را تهیه کرده است به محل سوزانده شدن زباله‌ها در قلعه چنعان بعد از چاه‌های نفت رفتیم که دیدیم فقط ۳ لاشه سگ در آنجا وجود دارد و فقط زباله سوخته شده دیده می‌شود.

محمدرضا قنواتی گفت: هر چه گشتیم بیشتر از ۳ لاشه سگ پیدا نکردیم و مشخص نیست این آمار و اخبار کذب از کجا به‌وجود آمده است. این کلیپ در کل کشور پخش شده و تهیه‌کنندگان و منتشرکنندگان آن باید بابت تشویش اذهان عمومی توضیح بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که تعدادی از فعالان محیط زیست با حضور در منطقه‌ای در حوالی شهر اهواز مدعی زنده سوزی ۳۰۰ قلاده سگ در آن شده‌اند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریبرز
|
Finland
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
من به راستگویی، صحت اعمال، گفتار، کردار، تفکرات، مدیریت، برنامه ریزی، توانایی، و ... شما مدیران شایسته و لایق عمیقاً اعتماد دارم.
ولی از یاد مبرید:
تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار