برف ۲ جاده را سفیدپوش کرد
کد خبر: ۱۲۶۵۹۵
تاریخ انتشار: 2018 November 06    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در محور شاهین‌دژ ـ. تکاب در استان آذربایجان غربی و زنجان ـ. طارم در استان زنجان شاهد برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به بارش باران در محور‌های ۱۳ استان اشاره کرد و گفت: در اغلب محور‌های استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی، خوزستان، زنجان و محور‌های سیرم ـ. یاسوج در استان اصفهان، همدان ـ. تهران استان همدان، لردگان ـ. خوزستان در استان چهارمحل و بختیاری، ارتفاعات کرج ـ. چالوس و محور هراز شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در اکثر محور‌های استان اردبیل، محور مرند ـ. صوفیان در استان آذربایجان شرقی، آستارا ـ. اردبیل در استان گیلان وجود دارد.

رحمانی تصریح کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده کرج ـ. چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر پنج شاهد ترافیک هستیم و ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز پرحجم، در آزادراه قزوین ـ. کرج ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین، آزادراه کرج ـ. تهران محدوده پل کلاک ـ. گرمدره سنگین و در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس روان است.

 

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار