«انگشت اضافه»‌ای که به کمک تلفن‌های همراه می‌آید!
کد خبر: ۱۲۶۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 06    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
چرایی آن مشخص نیست، اما جالب است بدانید که کارایی بسیار خوبی دارد. این ربات فلزی سیاه رنگ، دستگاهی دو مفصلی است که به پورت پایین تلفن همراه وصل و مانند یک انگشت خم می‌شود و مستقیم نیز حرکت می‌کند. همچنین از طریق تلفن کنترل می‌شود و می‌توان حرکات آن را از پیش برنامه ریزی کرد.

اما چرا باید به تلفنی کارا و مناسب یک انگشت اضافه کرد؟!

 «انگشت اضافه» ای که به کمک تلفن های همراه می آید!اختصاصی «تابناک باتو»؛ هر ساله گویی بهمنی از تلفن‌های جدید همراه با ویژگی‌های جدید وارد بازار می شود و هیچ گونه محدودیتی نیز برای این ویژگی‌ها وجود ندارد. شارژر‌های وایرلس و دوربین‌های جلوی تلفن همراه را فراموش کنید. تازه‌ترین ویژگی اسمارت‌فون‌ها، شبیه به هیچ تکنولوژی کنونی و البته ضرورتا به معنی جالب بودن آن نیست؛ این ویژگی «یک انگشت» است.

اما چرا باید به تلفنی کارا و مناسب یک انگشت اضافه کرد؟!

چرایی آن مشخص نیست، اما جالب است بدانید که کارایی بسیار خوبی دارد. این ربات فلزی سیاه رنگ، دستگاهی دو مفصلی است که به پورت پایین تلفن همراه وصل و مانند یک انگشت خم می شود و مستقیم نیز حرکت میکند. همچنین از طریق تلفن کنترل می شود و می توان حرکات آن را از پیش برنامه ریزی کرد.

عجیب آنکه با اینکه می دانید این انگشت واقعی نیست، پنج موتور ریز درون آن می توانند با دقت بالایی حرکات یک انگشت واقعی را به چشم القا کنند. به علت اینکه نمایش یک تلفن همراه با یک انگشت خیلی چشم نواز نیست، طراح آن مارک تیزیر برای واقعی نشان دادن آن، دو نوع پوست یا روکش طراحی کرده است؛ اولی آن را شبیه به یک دم مخملی با نوسان‌های هماهنگ و دومی دقیقا آن را به مانند یک انگشت واقعی می نمایاند. این انگشت برای فشار نیاوردن به دست هنگام اسکرول بسیار کارآمد است؛ بله درست فکر کردید، این انگشت اسکرول می کند.

اما چرا باید به تلفنی کارا و مناسب یک انگشت اضافه کرد؟!

هنوز هم سخت است بتوان دلیل این را که کسی بخواهد چنین چیزی روی تلفنش داشته باشد، فهمید و شاید تیزیر انگشت را برای اثبات توانایی اش ساخته و نه نیاز بازار.

هم اکنون در تابناک باتو با چند کارایی این انگشت کمکی آشنا می شویم.

۱. انگشت شماره می گیرد و قفل می کند.

۲. حول صفحه می لغزد و عمل می کند.

۳. می توان آن را برگرداند و به عنوان دسته‌ی گرفتن تلفن از آن استفاده کرد.

۴. می توان آن را کشید و از آن به عنوان نگه دارنده‌ی تلفن استفاده کرد.

۵. یک نیش به ته آن اضافه کرد و به عنوان عقرب برای ترساندن مردم از آن استفاده کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
1
0
دلیل ساختش: ممکنه سازمانهای امنیتی نیاز به باز کردن قفل موبایلی رو داشته باشند, با نصب این انگشت بر روی این موبایل و استفاده از نرم افزار که بر روی کامپیوتر اجرا می گردد, به روش سعی و خطا سعی در باز کردن قفل گوشی می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
1
و یا برنده شدن در بازی های اینترنتی به کمک کامپیوتر خارجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار