دستگیری مجری معروف آمریکایی به خاطر پارکینگ
کد خبر: ۱۲۶۵۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
بازیگر و مجری معروف آمریکایی به خاطر دعوا بر سر پارکینگ دستگیر شد. الک بالدوین که اخیراً بیشتر به خاطر تقلید چهره دونالد ترامپ معروف شده است، جمعه هفته پیش به خاطر مشاجره و دعوایی که بر سر پارک خودروی خود داشت توسط پلیس دستگیر شد.

«ادستگیری مجری معروف آمریکایی به خاطر پارکینگختصاصی تابناک باتو» بازیگر و مجری معروف آمریکایی به خاطر دعوا بر سر پارکینگ دستگیر شد. الک بالدوین که اخیراً بیشتر به خاطر تقلید چهره دونالد ترامپ معروف شده است، جمعه هفته پیش به خاطر مشاجره و دعوایی که بر سر پارک خودروی خود داشت توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری مجری معروف آمریکایی به خاطر پارکینگ
وی به دلیل مشاجره و کتک‌کاری کسی که قصد داشت در جای پارک او پارک کند متهم شده است. هنگامیکه وی از ساختمان دادگاه بیرون آمد ده‌ها دوربین و خبرنگار او را احاطه کرده و دلیل این بدرفتاری را از وی جویا شدند.
وی در توئیتی نسبت به این اتفاق ابراز کرد: «معمولا من نسبت به داستان امروز که با قصد و غرض بیان شده بود نظری نمی‌دهم. ولی این ادعا که من بر سر پارک خودرو به صورت کسی مشت زده‌ام کاملا اشتباه است. همانطور که قبلا هم گفتم در حال رفتن به ضبط یک برنامه بودم.»

دستگیری مجری معروف آمریکایی به خاطر پارکینگ
بالدوین به خاطر ایفای نقش ترامپ و تقلید چهره وی در برنامه «Saturday Night Live»، در دو سال اخیر محبوبیت و معروفیت زیادی پیدا کرده و حتی به خاطر این مجموعه جایز امی را هم برده است.
خبرنگاران کاخ سفید از قول ترامپ گفته‌اند که وی نظر مساعدی نسبت به این برنامه داشته و برای بالدوین آرزوی موفقیت کرده است.
بالدوین پیش از این نیز سابقه از دست دادن کنترل خود را داشته است. در سال ۲۰۱۴ نیز با پلیسی که جلوی عبور وی با دوچرخه از یک خیابان یکطرفه را گرفته بود درگیری پیدا کرده بود. در سال ۲۰۱۱ هم در یک اقدام خنده دار به دلیل اینکه هنگام بلندشدن هواپیما از خاموش کردن تبلت خود، زمانیکه مشغول بازی “Words of Friends” بود، سرباز زده بود از هواپیما اخراج شد.
بالدوین که اکنون مجری برنامه زنده تلویزیونی “The Alec Baldwin Show” است، در سال ۲۰۱۲ به اتهام مشت‌زدن به صورت عکاسی که قصد داشت از بالدوین و معلم یوگای وی، هیلاریا توماس، که بعدا نامزد او شد، عکس بگیرد دستگیر شد. بالدوین و توماس در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون صاحب چهار فرزند هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
1
خانم ها برید یاد بگیرید مربی یوگا شید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
یک آمریکایی دیوونه دیگه!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار