بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی وزیر فرهنگ برزیل می‌شود؟ +عکس
کد خبر: ۱۲۶۵۰۵
تاریخ انتشار: 2018 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

 ژایر بولسونارو، به ترامپ برزیل معروف است. او اخیرا در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیروز شده است. اظهارات او درباره اعتقادش به دیکتاتوری و ضدزن‌بودنش طی ماه‌های اخیر سروصدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد. حالا اما خبر رسیده که او ممکن است یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی را به‌عنوان وزیر فرهنگ برزیل معرفی کند. احتمال انتخاب الکساندر فورتا، هنرپیشه سابق فیلم‌های غیراخلاقی سروصدای بسیاری در رسانه‌های جهان به پا کرده است.

بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی وزیر فرهنگ برزیل می‌شود؟

فورتا از حزب سوسیال لیبرال (جریان سیاسی متبوع بولسونارو) در جریان انتخابات پارلمانی برزیل توانست از سائوپائولو به مجلس نمایندگان راه یابد. ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهوری منتخب برزیل با ارسال یک پیام ویدیویی انتخاب فورتا به‌عنوان نماینده را به وی تبریک گفت و وعده داد درصورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، وی را وزیر فرهنگ می‌کند.

این گمانه‌زنی وقتی جنجالی‌تر می‌شود که به یاد آوریم بولسونارو به داشتن عقاید بشدت محافظه‌کارانه مسیحی و همجنس‌گراستیزانه مشهور است. الکساندر فورتا، سابقه بازی در فیلم‌های غیراخلاقی با مردان دیگر را دارد و زمانی خود را به‌عنوان یک شخص دوجنس‌گرا معرفی می‌کرده است، با این حال از حدود ۱۰‌سال پیش، فورتا توبه کرده و پس از ازدواج با پیوستن به کلیسای اوانجلیک (انجیلی)، هم‌اکنون در مخالفت با تولید فیلم‌های «هرزه‌نگارانه» موعظه برگزار می‌کند.

بسیاری از ناظران مسائل سیاسی برزیل معتقدند در کابینه آقای بولسونارو، جریان مسیحی اوانجلیست، نظامیان، هواداران پروپاقرص اقتصاد آزاد و حقوقدانان مخالف حزب کارگر، سمت‌های کلیدی را قبضه خواهند کرد. دولت جدید برزیل ماه ژانویه معرفی خواهد شد.

روزنامه شهروند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار