تغییرات ورزشگاه آزادی برای فینال آسیا
کد خبر: ۱۲۶۱۹۷
تاریخ انتشار: 2018 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

طبق برنامه اولیه قرار است تماشاگران ژاپن در بازی برگشت با پرسپولیس در طبقه دوم ورزشگاه آزادی جای بگیرند.

مسئولان وزارت ورزش و مدیران ورزشگاه آزادی بعد از الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا به تجهیز و بازسازی بخش هایی از ورزشگاه برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، به سرعت در حال انجام کارهای مدنظر هستند. این تغییرات از ایجاد جایگاه های جدید تا پهن کردن چمن مصنوعی پشت دروازه ها و ساخت سرویس های بهداشتی را شامل می شود.

فرهاد نیکوخصال مدیر ورزشگاه آزادی درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: حالِ چمن آزادی خوب است. ما یکی از بهترین چمن های دنیا را در ورزشگاه آزادی داریم. یکسری از آبپاش ها مشکل داشت که این مشکل حل شده است. تورهای دو دروازه هم عوض شده است. تغییراتی هم در نقاط کرنر ایجاد کرده ایم. همچنین باید تکه هایی از چمن مصنوعی پشت دروازه ها پهن کنیم تا بازیکنان موقع گرم کردن در آن منطقه باشند.

وی با بیان اینکه بیشترین هزینه و کار متوجه جایگاه ویژه (VIP) است، گفت: اسم این جایگاه با ۷۰۰ صندلی، جایگاه ویژه بود ولی واقعا اینطور نبود چون دسترسی های خوبی نداشت. ما بتون ریزی مجددی داشتیم. با این کار ظرفیت جایگاه ویژه از ۷۰۰ به ۴۰۰ کاهش می یابد. کار این بخش ۱۵ آبان تمام می شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه جایگاه VVIP تغییری نخواهد داشت، گفت: فقط مانیتورهای این بخش عوض می شود و در بخش های جدید هم مانیتور اضافه می شود. یک روز قبل از مسابقه این مانیتورها نصب می شود.

نیکوخصال ادامه داد: دو بخش جدید به اسم CIP یک و CIP دو در ورزشگاه اضافه شده است. این دو جایگاه مرتب و شیک است و کارش تا سه چهار روز دیگر تمام می شود.

وی درباره مشکلات سرویس بهداشتی در ورزشگاه آزادی گفت: سه پیمانکار در سه بخش برای سرویس بهداشتی کار می کنند. از آنجا که احتمالا تماشاگران ژاپن را در طبقه دوم مستقر کنیم، در این طبقه سرویس بهداشتی جدید می زنیم. ممکن است شرایطی باشد که تماشاگران ژاپن بالا نروند و همان پایین مستقر شود که در همان نقطه هم سرویس بهداشتی ایجاد می کنیم. حدود ۲۰ تا ۳۰ سرویس هم در بخش شمالی ایجاد می کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سئوال که آیا با این وضعیت اجاره ورزشگاه برای استقلال و پرسپولیس بیشتر می شود؟ تصریح کرد: تا سال گذشته اجاره هر بازی ۷۰ میلیون تومان بود. امسال کمی دیر قیمت کارشناسی شده است. باید از فروردین نرخ جدید با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصد اعلام می شد که نشده است. به زودی این قیمت اعلام می شود که اجاره هر بازی حدودا ۱۰۰ میلیون تومان می شود.

نیکوخصال درباره جایگاه تماشاگران ژاپن گفت: فعلا که بحث حضور تماشاگران ژاپن در طبقه دوم است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص بلیت فروشی مسابقه هم تاکید کرد: بلیت فروشی صد درصد الکترونیکی است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار