برق انداختن کفش و کیف
کد خبر: ۱۲۶۱۱۱
تاریخ انتشار: 2018 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کیف و کفش دو اجزا مهم در یک استایل زنانه محسوب می شود برای اینکه همیشه ظاهری آراسته و زیبایی داشته باشید بهتر است که کف و کفشتان را همیشه تمیز و براق نگه دارید در این مطلب ما روش های زیبا ماندن کیف و کفش را برایتان بازگو کرده ایم.

برق انداختن کفش و کیفکیف و کفش دو اجزا مهم در یک استایل زنانه محسوب می شود برای اینکه همیشه ظاهری آراسته و زیبایی داشته باشید بهتر است که کف و کفشتان را همیشه تمیز و براق نگه دارید در این مطلب ما روش های زیبا ماندن کیف و کفش را برایتان بازگو کرده ایم.

کیف و کفش دو اجزا جدا نشدنی یک استایل زیبا محسوب می شوند اگر می خواهید همیشه باوقار و شیک به نظر برسید باید همواره کیف و کفش تمیز و براقی داشته باشید نگهداری از کیف و کفش چرم کار سختی نیست زنان بیشتراز مردان به تمیز کردن کیف و کفش زنانه اهمییت می دهند .روش های مختلفی برای تمیز کردن و براق کردن کیف و کفش اعم از خانگی و صنعتی وجود دارد که ما به اختصار آن را در پرشین وی برای شما دوستداران زیبایی شرح داده ایم

نگهداری از کیف و کفش چرم با روش های خانگی

● ۴ راه برق انداختن کیف و کفش ۱) واکس: ابتدا تمام لکه‌ها را پاک کنید. اغلب برای این منظور کفش را با آب و صابون می‌شویند ولی این کار موجب خشک شدن کفش می‌شود شما می‌توانید از سرکه و آب به نسبت مساوی استفاده کنید و با حوله نرم کفشتان را خشک کنید. بعد از گذشت یک ساعت، از واکس می‌توانید برای براق کردن کفش استفاده کنید. ۲وازلین: می‌توانید وازلین و یا روغن کتان را به مقدار کم به کفش بمالید و با دستمال نرم پاک کنید. با مخمل براق کنید.

نگهداری از کیف و کفش چرم

تمییز نگه داشتن کفش برای بالا بردن اعتماد بنفس ضروریست

این گونه برق انداختن بیشتر برای کفش‌های چرمی استفاده می‌شود. ۳) پوست موز: می‌توانید سطح خارجی کفش را مرتبأ با سطح داخلی پوست موز مرطوب کنید که یک لایه شیره موز روی آن می‌بندد و آن را رها کنید تا خشک شود.

نگهداری از کیف و کفش چرم

یک استایل زیبا کفش تمیزو براق می طلبد

این روش هم نتیجه‌بخش خواهد بود. ۴) پوست پرتقال: اگر می‌خواهید کیف یا کفش و یا دستکش چرمی ‌خود را براق کنید یک تکه پوست پرتقال را به آن بمالید و بعد با پارچه نرم و لطیفی آن را پاک کنید. نتیجه کار فوق‌العاده است.

بیشتر بدانید نگهداری از کیف و کفش چرم

همه ما عاشق کیف‌های دستی و دوشی چرم هستیم، آن‌ها هم به اندازه کافی لطیف هستند و هم می‌توانند هر استایلی را به یک ظاهر خاص تبدیل کنند. اما در کنار این‌ها، مهمترین نکته‌ای که ما را به خرید یک کیف چرم خاص، ترغیب می‌کند، دوام بالای آن است.

وقتی مبلغ زیادی را برای خرید یک کیف کوچک دستی چرم می‌پردازیم، با خودمان می‌گوییم “این کیف تا مدت‌ها برای من کار خواهد کرد”. حالا وقت آن است که یاد بگیریم واقعا چطور می‌توان طوری از کیف‌های چرم نگهداری کرد که تا سالیان سال دوام بیاورند.

نگهداری از کیف و کفش چرم

برای نرم ماندن دسته های کیف چرم از واکس استفاده کنید

اگر می‌خواهید پیش از نگهداری از کیف و کفش چرم چرمتان برسد از آن محافظت کنید، بهتر است از مرطوب‌کننده‌ها و واکس چرم استفاده کنید. واکس‌ها تنها مخصوص کفش‌های چرم نیستند، بلکه بسیاری از واکس‌ها و مرطوب کننده‌ها برای همه محصولات چرم و جیر و نبوک، طراحی شده‌اند و می‌توانند ماندگاری چرم را افزایش دهند.

بهتر است کیف چرم خودتان را در آشفته بازار پایین کمد لباس‌ها نگهداری نکنید! اگر کیف چرم را در جایی بگذارید که به آن فشاری وارد نمی‌شود و آن را داخل یک پارچه نخی یا محافظ قرار دهید، می‌توانید مطمئن باشید که عمر طولانی‌تری خواهد داشت.هیچ وقت کیف چرمتان را داخل کیسه‌های نایلونی که رطوبت را در خود نگه می‌دارند، قرار ندهید.

نگهداری از کیف و کفش چرم

مرطوب کننده های کیف چرم هم راهکار مناسبی برای حفظ کیف است

وقتی قرار نیست از کیفتان استفاده کنید، همیشه داخل آن را پر نگه دارید. برای این کار می‌توانید از چند روسری، ژاکت یا پارچه‌های نخی استفاده کنید یا داخل آن یک کیف دیگر قرار دهید. پر نگه داشتن کیف باعث می‌شود، کیف شما تحت فشار فرم خودش را از دست ندهد و شکسته نشود.

نگهداری از کیف و کفش چرم

سعی کنید هفته ای یک بار کیف و کفش خود را مرطوب کنید

از بین بردن هر نوع لکه‌ای از روی چرم می‌تواند راه و روش خاصی داشته باشد، اما اگر نمی‌خواهید با روش‌های سنتی ریسک کنید، بهترین راه برای از بین بردن لکه‌های روی کیف چرم این است که هر چه سریع‌تر از یک پاک‌کننده و احیا کننده چرم استفاده کنید یا کار را به متخصص بسپارید.

هر چیز حاوی مایعات، مثل بطری آب یا نوشیدن بعلاوه لوازم آرایشی را حتما در کیسه یا کیف جداگانه قرار دهید و بعد آن را داخل کیف چرم خودتان بگذارید. از خودکارهای فشاری استفاده نکنید، خودکاری را همراه خودتان بردارید که درب داشته باشد. با این حال باز هم بهتر است لوازم تحریر خودتان را در یک کیف کوچک جداگانه قرار دهید.

پرشین فرام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار