شباهت عجیب سارق به بازیگر معروف دردسرساز شد+عکس
کد خبر: ۱۲۵۷۴۹
تاریخ انتشار: 2018 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

شباهت عجیب یک سارق به یک بازیگر مشهور آمریکایی برای پلیس انگلیس دردسر ساز شد. پس از آنکه پلیس انگلیس عکسی از یک سارق که او را در تاریخ ۲۰ سپتامبر در حال ربودن تعدادی نوشیدنی از یک رستوران نشان می‌داد در فیسبوک منتشر کرد و از شهروندان این کشور خواست تا در شناسایی او کمک کنند انتشار گسترده این عکس موجب واکنش‌های کاربران و در ادامه این ستاره هالیوود شد.

شباهت عجیب سارق به بازیگر معروف دردسرساز شد+عکس

پس از انتشار عکس توسط پلیس، برخی از کاربران با درج کامنت‌هایی در صفحه فیسبوک پلیس انگلیس این سارق را " شویمر " بازیگر و ستاره هالیوود دانستند. در ادامه ماجرا "دیوید لاورنس شویمر" (David Lawrence Schwimmer) بازیگر آمریکایی که با ایفای نقش "راس" در سریال دوستان بیشتر شناخته شد، پس از دیدن این تصاویر و شباهت عجیب سارق به خودش و واکنش کاربران، با انتشار یک ویدئو در در صفحه توئیتر خود نوشت: " ماموران پلیس، قسم می‌خورم که این شخص من نیستم. همانطور که می‌بینید (در این ویدئو) من در نیویورک بودم. برای پلیس سختکوش بلکپول در تحقیقاتش برای دستگیری سارق آرزوی موفقیت دارم. "

در ویدئوی منتشر شده توسط شویمر او در حال خروج از یک فروشگاه در نیویورک دیده می‌شد.

واکنش کاربران به این ویدئو و در پی آن توئیت دیوید شویمر، با حذف عکس توسط پلیس محلی بلکپول انگلیس و انتشار یک بیانیه همراه بود. پلیس در این بیانیه با اطمینان به کاربران در خصوص اینکه این سارق مطمئنا بازیگر مشهور هالیوود نیست گفت:: " ما این مسئله را مورد بررسی قرار دادیم و تایید می‌کنیم که در تاریخ وقوع سرقت دیوید شویمر در شهر نیویورک آمریکا حضور داشته است. ما متاسفیم که این شباهت چهره موجب چنین اتفاقی شد. "

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار