آتش نشان مشهدی در عملیات نجات شهید شد +عکس
کد خبر: ۱۲۵۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

آتشپادحسن جعفری مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: ساعت ۴:۴۴ صبح امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جداول میانی بزرگراه شهید کلانتری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۹ شهدای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس بین شهری به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با گاردریل‌های میانی بزرگراه و شکستن بخشی از آن‌ها متوقف شده است.

آتش نشان مشهدی در عملیات نجات شهید شد +عکس

آتشپادحسن جعفری با اشاره به مصدومیت ۵ نفر در این حادثه و درمان سه تن از آن‌ها به صورت سرپایی در محل و اعزام دو تن دیگر به مراکز درمانی افزود: پس از عملیات پیشگیرانه بواسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل توسط ماموران آتش نشانی، یک دستگاه کامیون که آن نیز به دلیل نامعلومی از مسیر خارج شد با خودرو ایسوزو مستقر در محل برخورد می‌کند که متاسفانه یکی از آتش نشانان در زمان بروز این حادثه در بین دو خودرو محبوس و به شدت مصدوم شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با ابراز تاسف و اندوه بیان داشت: " حمید نوروزی ابدال آبادی" آتش نشان ۳۱ ساله ایستگاه شماره ۹ شهدای آتش نشانی مشهد در این حادثه شهید شد.

آتش نشان شهید " حمید نوروزی ابدال آبادی " متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ متاهل و دارای یک فرزند ۴ ماهه به نام امیر محمد بود؛ وی در مهر ماه سال ۱۳۹۵ در سازمان آتش نشانی مشهد استخدام شده بود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
به همین راحتی، واقعا در ایران برای جان انسانها هیچ ارزشی قائل نیستند راننده ای مست میکنه و یا مواد میکشه و پشت فرمون میشینه و یک انسان بیگناه رو به کشتن میده و بعد چند روز پول دیه رو بیمه میده و آزاد میشه، خیلی تاسف آوره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار