سرنوشتی وحشتناک برای ۸ دانش‌آموز گتوندی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۵۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

مدیر آموزش و پرورش گتوند گفت: شیطنت دو دانش‌آموز و بازی با قرص نفتالین هشت نفر را راهی بیمارستان کرد.

حسین اسدی‌پور مدیر آموزش و پرورش گتوند گفت: حدود ساعت ۱۵ روز گذشته (۲۹ مهرماه) دو دانش آموز پایه نهم متوسطه اول مدرسه مولوی در کوی شهید سلطانی گتوند با پودر کردن قرص نفتالین در حال بازی با ۶ نفر از همکلاسی‌های خود بودند که بر اثر استنشاق این قرص دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: این هشت دانش‌آموز با استنشاق قرص نفتالین دچار دل درد و دل پیچه شدند.

مدیر آموزش و پرورش گتوند بیان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع مراتب به فوریت‌های پزشکی و فرمانداری اعلام و دانش‌آموزان با دو دستگاه آمبولانس به درمانگاه گتوند انتقال یافتند.

اسدی‌پور گفت: خوشبختانه این دانش‌آموزان به صورت سرپایی درمان شدند.

باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
شايد يكي ندونه گتوند كجاست
نبايد چيزي بگي؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv