دسیسه زن فالگیر برای نابودی یک زندگی
کد خبر: ۱۲۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

ناهید در شکایت عجیبی وقتی پیش روی بازپرس ایستاد گفت: ۵ سال قبل با جوانی در فامیل ازدواج کردم. «حامد» زندگی را دوست داشت راضی بودم تا اینکه دوستم را در بازار میوه دیدم آن روز از محبوبه شنیدم از شوهرش جدا شده است و با اشتباه بزرگی از خوبی‌های حامد گفتم در میان همین سخن‌ها محبوبه گفت: مرد‌ها همه زیر سرشان یکی را دارند! من هم فکر می‌کردم شوهرم خیلی به زندگی اش علاقه‌مند است، اما وقتی با زن فالگیر آشنا شدم تازه فهمیدم که مهربانی‌های او واهی بود و همسرم با زن دیگری ارتباط دارد. آن روز محبوبه آن قدر از زن فالگیر اینترنتی تعریف کرد که آینده را به راحتی پیش بینی می‌کند که من هم وسوسه شدم با او تماس بگیرم.

وی افزود: او هر بار ۸۰ هزار تومان به خاطر مشاوره هایش از من می‌گرفت تا این که یک روز گفت: همسرت به دختر یکی از بستگانش علاقه‌مند است. دیگر به مهربانی‌های حامد توجهی نمی‌کردم و احتمال می‌دادم او به خاطر چاپلوسی در حق من لطف می‌کند این ماجرا تا به آن جا ادامه یافت که به پیشنهاد فالگیر از همسرم طلاق گرفتم، اما امروز متوجه شدم که همه این‌ها نیرنگی بیش نبود و من به راحتی فریب خورده ام.

ناهید گفت: زندگی ام نابود شد و حالا از زن فالگیر شکایت دارم، چون باعث شد تا حامد از من طلاق بگیرد و با محبوبه ازدواج کند حالا فهمیده ام آن‌ها دست به یکی بودند و محبوبه با تعریف‌های من تصمیم گرفته بود با شوهرم ازدواج کند، چونکه شوهر اولش معتاد و بدرفتار بود و با شنیدن تعریف‌های من وسوسه شده بود شوهر خوبی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
یعنی ادمایی در این حد از حماقت واقعا وجود دارن؟؟؟
احسان
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
عجب چاخاني
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار