واکنش پرویز پرستویی به باخت ناباورانه حسن یزدانی +عکس
کد خبر: ۱۲۵۰۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

پرویز پرستویی در پستی اینستاگرامی به باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

پرویز پرستویی در اینستاگرام نوشت: «حسن یزدانی عزیز پهلوان جویباری چهار روز پیش اومدم تو اردو دیدمت. کاش میدونستی و باور داشتی که با چه عشقی اومدم تو، و هم تیمی هات و ببینم آقارسول و ببینم کاش باور کنی که چقدر روحم شاد شد، از دیدنتون اونجا با یه عده عاشق مواجه شدم.

عاشق خدا، عاشق علی، عاشق وطن، عاشق ورزش کشتی.

پهلوون اونجا جسارت کردم و در حضور شما‌ها حرف زدم یادتونه؟

میدونم باخت سنگینه اونم برای تو که، همیشه کشتی هات زیر ۴ دقیقه با برد تموم شده. حالا هم، دنیا که به آخر نرسیده از نظر من کوچکترین تو، همیشه قهرمانی همیشه پهلوانی همیشه سرفرازی سرت و پایین ننداز، بهت نمیاد جوانمرد جویباری المپیک‌ها در راهند تو سربلند خواهی کرد مردم ایران را و الان هم، که با مدال برمیگردی مهم اینه که، جوانمردی تو، دل یه جوان سندرومی رو شاد کردی و بهش باختی ما یادمون نرفته تو همیشه قهرمانی.

همیشه سربلند و سرفراز باشی همگی خسته نباشید خداقوت آقا رسول...»

واکنش پرویز پرستویی به باخت ناباورانه حسن یزدانی

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
قهرمانی المپیک از همه قهرمانی ها در ورزش بالاتره و یزدانی هم قهرمان المپیکه
سعید
|
Germany
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
به هیچ وجه هم ناباورانه نبود و نیست! چون آقای یزدانی فقط به قدرت بدنی خودش تکیه کرده است آنهم در جایی که حریفان قدر تری نیست! با این تفکر مشخص است که ایشون و مربیان محدود نگر بایستی برخود ببالند. دوم اینکه آقای یزدانی تاکتیک برای کشتی خود ندارد، و این هم نقطه ی ضعف ایشان و هم مربیان است. سوم اینکه آقای یزدانی از نظر تنفسی و بنیه ی بدنی بسیار ضعیف تر و کوتاه مدت است. ولی حریف امریکایی از سال 2017 که نگاه میکنی لایه لایه قدرت و تاکتیک خود را مورد استفاده قرار میدهد و با تنفسی بسار بالاتر و قدرت بدنی به مراتب برت از آقای یزدانی دارد و به موقع و معقول از این دو منبع اصلی در ورزش بخصوص کشتی استفاده کرده است و امسال هم همینطور. در زمانی میتوانیم بگوییم که ناباورانه که آقای یزدانی هم همان تاکتیک، تنفس و قدرت بدنی پایاپای حریف امریکایی را میداشت! ولی اینطور نبوده و نیست!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار