سرقت دریچه‌های فاضلاب با ترفند جالب در خانی آبادنو
کد خبر: ۱۲۴۹۲۸
تاریخ انتشار: 2018 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

سرهنگ محمدحسین هاشمی دراین باره گفت: از مدتی قبل در پی اعلام شکایت شرکت آب و فاضلاب درخصوص سرقت تعدادی از دریچه‌های چدنی فاضلاب، عوامل تجسس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات ماموران افزود: در تحقیقات اولیه ماموران هیچ ردی از سارق یا سارقان وجود نداشت و حتی در محل هایی که دوربین مداربسته نیز نصب شده بود، تصویری به دست نیامد که به همین دلیل ماموران اقدام به رصد دقیق تر تصاویر کردند.

رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو با بیان اینکه متهم به شیوه ای عجیب اقدام به سرقت درپوش های چدنی کرده بود، افزود: در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد که سارق با یک دستگاه مینی بوس اقدام به سرقت درپوش های چدنی کرده و شیوه‌اش نیز اینطور بوده که ابتدا مینی بوس را کنار درپوش ها متوقف کرده و سپس از در سمت شاگرد با یک دیلم و بدون پیاده شدن از مینی بوس درپوش چدنی را برداشته و با همان مینی بوس از محل متواری شده است.

هاشمی با بیان اینکه دستگیری این فرد با به دست آمدن مشخصات مینی بوس در دستورکار قرارگرفت، افزود: متهم در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که در جریان بازجویی های انجام شده به سرقت چندین درپوش چدنی به همین شیوه طی یکسال گذشته اعتراف کرد.

به گفته وی، این فرد که حدود ۴۰ سال سن داشت، پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار