جواب مهناز افشار به شایعه درآمدش از تئاتر لاکچری+عکس
کد خبر: ۱۲۴۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

این روز‌ها تئاتر بینوایان حسابی خبرساز است و مدام به این کار نمایشی حمله می‌شود. قیمت بالای بلیت این کار و استفاده از ستاره‌های زیاد برای شان حاشیه‌های بسیاری ساخته است.

جالب، اما این است که در حین حمله به این نمایش، گروهی از رسانه‌ها به مهناز افشار تاخته بودند و ادعا کرده بودند او از این نمایش درآمدی ۳۰ میلیون تومانی برای هر شب دارد که یک رقم چشمگیر است.

جواب مهناز افشار به شایعه درآمدش از تئاتر لاکچری+عکس

مهناز افشار که البته این روز‌ها نه در تهران بلکه در گرگان و فیلمبرداری فیلم جدید محسن تنابنده است در واکنش به این خبر با انتقاد جدی از این شایعه و رسانه‌های منتشر کننده آن نوشته است: «اصلا من در تئاتر بینوایان بازی نمی‌کنم که بخواهم دستمزد ۳۰ میلیون تومانی برای هر شب بگیرم!»

نمایش موزیکال «بینوایان» از بیستم آبان به کارگردانی حسین پارسایى و با حضور پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، اشکان خطیبی، امیرحسین فتحی به همراه ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده در سالن رویال هالِ هتل اسپیناس روی صحنه می‌رود. بردیا کیارس رهبری ارکستر ۱۵۰ نفره این نمایش را برعهده دارد.

سیامک احصایی طراح صحنه، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی، شیما میرحمیدی طراح لباس، علی براتی طراح حرکت، بامداد افشار طراح صدا، مرتضی نجفی طراح نور، فراز اسکندری ویدئو دیزاینر، کوروش دالوند کامپیوتر گرافیک، هاسمیک کاراپتیان سرپرست بخش آوازی و سحر ستوده به عنوان مترجم و ترانه سرا دیگر عوامل این نمایش موزیکال هستند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این پروژه است و میثم احمدی و محمد قدس تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

24آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
منظورشون الیور توئیست بوده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
حیف که بینوایان خود نمیتوانند به تماشای بینوایان بنشینند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار