ناظر داوری اشک این بچه را درآورد+عکس
کد خبر: ۱۲۴۹۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

ناظر داوری مانع از حضور برادرزاده عزت الله پورقاز در عکس تیمی سپاهان پیش از دیدار با نساجی شد و طبیعی بود با این مخالفت گریه بچه در آید.

 رفعتی که در دوران داوری پنالتی ها را تا دلتان بخواهد تکرار می داده و اخیرا هم رئیس دپارتمان کمیته داوران شده پیش از اینکه کوپال ناظمی در سوت خود به علامت آغاز بازی سپاهان – نساجی بدمد مانع از حضور برادرزاده عزت الله پورقاز در عکس تیمی سپاهان شد. در نتیجه اشک بچه در آمد و در آن دقایق امیر قلعه نویی وقتی می بیند نمی تواند ناظر بازی را برای حضور بچه در عکس تیمی سپاهان متقاعد کند او را در آغوش می گیرد و از او می خواهد به اتفاق عکسی به یادگار بگیرند.

بعضی ها همان طور که در تصویر می بینید پاردمیانی کردند تا رفعتی اجازه دهد و برادرزاده عزت الله پوزقاز در عکس حضور داشته باشد اما رفعتی همه تلاش خود را کرد تا قانون را اجراء کند و احساسی نشود. هر چند که در فوتبال حرفه ای و به دفعات دیده ایم بچه های بازیکنان وارد زمین می شوند و عکس یادگاری با پدر می گیرند. امیدواریم در فوتبال همه همانند رفعتی در پی اجرای قانون باشند.

ناظر داوری اشک این بچه را درآورد+عکس

البته که اجرای قانون به اشک های پورقاز کوچک می ارزد اما به شرطی که در همه جای فوتبال در قانون در الویت باشد نه به خاطر یک عکس یادگاری آنهم در حالی که بچه موفق به ورود به زمین شده است.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
چهه اینه؟! این که دیگه باید از فوتبال بازنشست شه؟ منم جای مسوول مسابقه بودم اجازه نمی دادم. تا اون جا که ما تو تصاویر دیدیم بچه های تا نهایت 7 8 ساله تو عکس تیم ها ان .
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
کاش به جای اینکه هی بگیم با یک گل بهار نمیشه، سعی میکردیم که ما اولین گل بهار باشیم چون بالاخره از اولین گل آغاز میشه
همه مثل شما فکر میکنند که مملکت شده این دیگه!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
فوتبال یعنی همه کنار هم تا از یک دورهمی زیبا لذت کامل رو ببریم. باید به حال این فوتبال که بخواهد اشک یک بچه رو ، اونهم بخاطر یه لحظه عکس گرفتن کنار افرادی که دوسش داره رو، فقط گریه کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
دیگه شرط نداره. کارش درست بوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار