محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور برای اربعین
کد خبر: ۱۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: 2018 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در طرح ترافیکی ویژه اربعین را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین از روز شنبه ۲۸ مهرماه اظهارکرد: با توجه به افزایش ترددها به سمت استان‌های غربی و پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چزابه، محدودیت‌هایی به منظور روان‌سازی ترافیک در جاده‌های استان‌های ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و لرستان اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس تردد تمامی کامیون و تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه سوم آبان ماه تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۲ آبان ماه در محورهای اهواز _سوسنگرد_ بستان _چذابه_ خرمشهر_ شلمچه و بالعکس ممنوع است و خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز _ آبادان _خرمشهر و بالعکس استفاده کنند.

رحمانی با بیان اینکه تردد کلیه اتوبوس‌ها از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه سوم آبان ماه تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۲ آبان ماه در محورهای هفتگل، باغملک_ ایذه _دهدز_ شهرکرد و بالعکس ممنوع است، اظهار کرد: مسیر اهواز _ اندیمشک_ خرم آباد_ الیگودرز _ اصفهان_ شهر کرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در محورهای استان ایلام نیز گفت: تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه از محورهای دهلران_ مهران، حمیل_ ایلام، قلاجه_ ایلام، ایلام_ ملک شاهی_ مهران و ایلام_ مهران ممنوع است.

رحمانی افزود در محورهای استان لرستان نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه سوم آبان تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۲ آبان ماه در محورهای پلدختر _اسلام آباد و پلدختر_ اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، در استان کرمانشاه تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۳۰ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه از محورهای اسلام آباد غرب_ پلدختر و حمیل_ سرابله و بالعکس ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اسلام آباد_ قلاجه است.

اعمال محدودیت برای تردد خودروهای ترانزیت و تاکسی

رحمانی از محدودیت تردد برای خودروهای ترانزیت خبر داد و گفت: تردد تمامی خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: محدودیت تردد برای تاکسی‌های شهری نیز اعمال شده و بر این اساس تردد کلیه تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین ۹۷ از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه تا ساعت هفت صبح روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیک و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی در هرساعت از شبانه روز با این شماره تماس بگیرند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار