پیروزی تیم ملی با حضور خانم‌ها در آزادی +عکس
کد خبر: ۱۲۴۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 16    -    ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه) در دیداری تدارکاتی در راه آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود بگذرد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 16 و مهدی ترابی در دقیقه 63 گل‌های ایران را به ثمر رساندند و تک گل بولیوی را در دقیقه 50 کاردوزو رُزی وارد دروازه ایران کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده داور کویتی بود.

بانوان ایرانی مجوز حضور در استادیوم آزادی و در جدال دو تیم ایران و بولیوی را به دست آوردند.

روز تاریخی استادیوم آزادی با حضور بانوانِ خاص

پیروزی تیم ملی با حضور خانم‌ها در آزادی

پیروزی تیم ملی با حضور خانم‌ها در آزادی

پیروزی تیم ملی با حضور خانم‌ها در آزادی

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری (کریم انصاری‌فر-45)، سامان قدوس (اشکان دژاگه-45)،‌ مهدی طارمی (علی قلی‌زاده-78)، علیرضا جهانبخش (مهدی ترابی-45) و سردار آزمون (مسعود شجاعی-45).

ترکیب بولیوی: ایسکارا بولیمو، لوئیس، گابریل، ژوزه مانول، ریبرا اسکار،‌ وایار دیگو، ساودرا اروین (پارول آرونو-70)، ژوزتینانو لنول (کارلوس-83)، واکا هنری، کاردوزو رُزی (کامپوس جاسمانی-77) و گیلبرت آلوارز (واگا لئوناردو-77)

نیمه اول:

دقیقه 2: ارسال سامان قدوس روی دروازه بولیوی را مهدی طارمی به یک ضربه سر شیرجه‌ای به تیر دروازه حریف زد اما داور پیش از آن آفساید مهاجم ایران را گرفته بود.

دقیقه 8: گیلبرت آلوارز مهاجم تیم بولیوی در میان غفلت مدافعان ایران صاحب توپ شد اما ضربه آرام این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 16: پرتاب اوت بلند وحید امیری در محوطه جریمه پس از تأثیر مهدی طارمی به علیرضا جهانبخش رسید که ضربه سر بازیکن را در مرحله اول دوازه‌بان بولیوی برگشت داد، اما در ادامه جهانبخش توانست دروازه تیم بولیوی را باز کند تا تیم ملی به گل نخست دست یابد.

دقیقه 24: پاس در عرض سردار آزمون در دهانه دروازه بولیوی از مقابل مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به صورت خطرناک عبور کرد.

دقیقه 26: شوت محکم مهدی طارمی پس از پاسکاری متوالی بازیکنان ایران را دروازه تیم بولیوی به کرنر فرستاد.

دقیقه 30: سردار آزمون با یک حرکت پا به توپ به پشت محوطه جریمه حریف رسید که ضربه این بازیکن با تأثیر جهانبخش وارد دروازه بولیوی شد اما کمک داور آفساید بازیکن ایران را گرفت.

دقیقه 32: بازیکنان تیم ایران در یک ضد حمله به سرعت وارد زمین بولیوی شدند که شوت علیرضا جهانبخش با برخورد به مدافعان بولیوی به کرنر رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 45: مهدی ترابی،‌ اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد چهار بازیکن تیم ملی در ابتدای نیمه دوم به جای وحید امیری، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون وارد زمین شدند.

دقیقه 47: پاسکاری بازیکنان ایران با شوت محکم مهدی ترابی به بیرون رفت.

دقیقه 50: اشتباه بازیکنان ایران باعث شد توپ در پشت محوطه جریمه کشورمان به کاردوزو رُزی برسد که شوت این بازیکن دور از دستان بیرانوند وارد دروازه ایران شد و به این ترتیب بازی به تساوی یک - یک کشیده شد.

دقیقه 53: ضربه ایستگاهی علام شده به سود ایران را اشکان دژاگه به روی دروازه بولیوی فرستاد که مهدی طارمی با بی‌دقتی توپ را در موقعیتی خوب به بالای دروازه حریف زد.

دقیقه 63: پاسکاری دقیق بازیکنان ایران توپ را در میانه زمین به اشکان دژاگه رساند و این بازیکن توپ را با یک پاس در عمق دفاع حریف به مهدی ترابی رساند و این بازیکن توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 70: پارول آرونو به جای ساودرا اروین برای بولیوی وارد زمین شد.

دقیقه 71: ضربه سر مهدی ترابی را دروازه‌بان بولیوی به زیبایی با کف دست دور کرد و احسان حاج‌صفی نیز در ادامه فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

دقیقه 77: واگا لئوناردو به جای گیلبرت آلوارز و کامپوس جاسمانی به جای کاردوزو رُزی وارد زمین شدند.

دقیقه 78: علی قلی‌زاده به جای مهدی طارمی وارد زمین شد.

دقیقه 80: شوت زیبای بازیکنان بولیوی را بیرانوند به زیبایی در دو مرحله مهار کرد و اجازه نداد کار برای دومین بار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 83: کارلوس آنیز به جای ژوزتینانو لنول وارد زمین شد.

دقیقه 84: امید ابراهیمی جای خود را به علی کریمی داد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
نتیجه؟!!!
گم کردن اولویت ها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار