توضیحات محیط زیست درباره عکس جنجالی +عکس
کد خبر: ۱۲۴۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

کامیار، ولی پور مدیر روابط عمومی محیط زیست استان مازندران در پی انتشار خبری با عنوان عکس پرحاشیه مسئولان استان مازندران با لاشه یک گوزن اظهار داشت: این جلسه، به عنوان یک جلسه غیر رسمی و کاملاً خصوصی با حضور برخی از مسئولان از جمله فرماندار شهرستان آمل و مدیر کل منابع طبیعی استان مازندران-منطقه ساری و به دعوت رئیس انجمن صنفی مرتع داران استان بوده و هیچ مسئولی از سازمان و اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در جلسه حضور نداشتند.

توضیحات محیط زیست درباره عکس جنجالی +عکس

وی افزود:جانور شکار شده که بر روی دیوار مشاهده می‌شود، گوزن نبوده و یک بز کوهی ۶ یا ۷ ساله است که بعد از تحقیقات به عمل آمده از رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل، مراتب شکار قانونی این گونه با مجوز صادره سال ۱۳۸۰ تایید شده است.

ولی پور با اشاره به اینکه فضا‌های رسانه‌ای و به خصوص مجازی می‌توانند فرصت مغتنمی را برای اطلاع رسانی صادقانه، بیطرفانه و با حفظ امانت داری ایجاد کنند، گفت: ایجاد این فضا است که در نهایت منجر به بهبود وضعیت زیست محیطی کشور شود. متاسفانه برخی افراد با سوء استفاده از این فضا و انتشار اخبار کذب، باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. نظارت دقیق بر فضا‌های مجازی و برخورد قاطع با مصادیق شایعه پراکنی می‌تواند جلوی هر گونه سوء استفاده را بگیرد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیمردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
تصدقت گردم ما می گوئیم نره شما می گویی بدوش.عزیز دلم ما با نوع شکار و نحوه شکار کردن کاری نداریم .اصلای جای آن در این عکس نیست.در کشوری از کوچکترین چیز شایعه بزرگ ساخته می شود.و عده ای با غرض ورزی جهت ضربه زدن به این نظام به این جریانات کمک می کنند.از چنین مواردی باید خودداری شود.خصوصا روابط عمومی ها باید حواسشان باشد..امیدواریم عزیزان متوجه موضوع شده باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
خودشون برای خودشون مجوز شکار صادر میکنند کی به کیه! پرچم امام حسین رو بالاتر نصب کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار