بوسه پسر شقایق فراهانی بر صورت مادرش +عکس
کد خبر: ۱۲۴۱۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

سام حسامی، پسر شقایق فراهانی، تجربه بازیگری در کنار مادرش را در چند اثر دارد، او در فیلم سینمایی «کوچه پس کوچه‌های شمرون» و «ناکوک» با مادرش همبازی بوده است.

شقایق فراهانی، بازیگر سینما و تلویزیون یک پسر 24 ساله دارد که او نیز تجربیاتی را در زمینه بازیگری کسب کرده و در کنار مادرش در چند اثر به ایفای نقش پرداخته است.

در عکس احساسی زیر، بوسه سام بر صورت مادرش ثبت شده است.

بوسه پسر شقایق فراهانی بر صورت مادرش +عکس

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
هر چقدر خودش زیبا و قشنگه این بچه های بیچاره زشت شدن

زندگی همش شانسه

اگر شانس نداشته باشی هر چقدر هم تلاش کنی به جایی نمیرسی

برای همین من به این اعتقاد رسیدم که وقتی ما چه فقیر باشیم و چه پولدار باز سختی و دشواری های زندگی به خصوص در ایران ما را رها نمیکند چه لزومی دارد اصلا بچه دار شویم.

یک انسان بیگناه را به این دنیا بیاوریم که همان بدبختی هایی که ما در زندگی کشیدم او هم همان ها را تجربه کند این نهایت خودخواهی ما انسان هاست.

30 سال درس بخواند 2 سال سربازی بره میشه 32 سال جوانی انسان که اگر در پزشکی یا دندانپزشکی نباشد آن فرد نابود میشه بعد بره سر کار 10 سال جون بکنه تا بتونه تازه یک خونه اجاره کنه ، ماشین بخره و ازدواج کنه و بعد اگر خیلی خوش شانس باشه 10 سال بتونه زندگی شادی داشته باشه و بعد با سرطان یا سکته قلبی از دنیا بره

قرار نیست چون همه یک راه اشتباه رو میرن ما هم همون راه اشتباه رو تکرار کنیم.

من اعتقاد دارم به جز افراد ثروتمند سایر افراد باید دست از خود خواهی بردارند و زاد و ولد نکنند. فقر یک بیماری ارثی هست که هیچ درمانی ندارد.
خان محمدعلی آقا
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
هیچی نگم بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار