ماجرای تعرض به اتوبوس گردشگران در ورزنه اصفهان
کد خبر: ۱۲۴۰۶۷
تاریخ انتشار: 2018 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

سرهنگ جواد درستکار دقایقی پیش  با اشاره به موضوع منتشر شده در فضای مجازی پیرامون حمله به اتوبوس گردشگران در ورزنه اظهار داشت: خبر تعرض به اتوبوس گردشگران در محور ورزنه به حسن‌آباد توسط افراد ناشناس به اشتباه در فضای مجازی بیان شده و موضوع تعرض صحت ندارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: طی تحقیقات به عمل آمده میان ۲ نفر از افراد شترسوار در منطقه گردشگری ورزنه درگیری و نزاع لفظی رخ می‌دهد و این امر موجب پرتاب سنگ به سوی یکدیگر و برخورد آن با اتوبوس حامل گردشگران می‌شود.

وی پیرامون تکذیب تعرض به اتوبوس حامل گردشگران تصریح کرد: برخورد سنگ به این اتوبوس موجب درگیری شده و به دنبال آن خبری با عنوان تعرض به این اتوبوس در فضای مجازی منتشر می‌شود.

درستکار خاطرنشان کرد: با حضور به موقع نیرو‌های انتظامی در محل دو شترسوار منطقه گردشگری ورزنه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

حمله به اتوبوس گردشگری در ورزنه تایید نمی‌شود

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان پیرامون انتشار خبری مبنی بر حمله افراد ناشناس به اتوبوس گردشگران در مسیر حسن آباد ورزنه گفت: در حال حاضر همکاران ما در حال پیگیری هستند و هنوز درباره صحت این خبر اخباری دقیقی دریافت نکردیم، اما حمله به اتوبوس گردشگری در ورزنه تایید نمی‌شود.

فریدون اللهیاری در گفت:  وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون انتشار خبری مبنی بر حمله افراد ناشناس به اتوبوس گردشگران در مسیر حسن آباد ورزنه اظهار داشت: من در مسیر برگشت از خوروبیابانک بودم که این خبر را دیدم، در حال حاضر همکاران ما در حال پیگیری هستند موضوع هستند و بخشداری و پایگاه حفاظتی ما در منطقه موضوع را پیگیری می‌کنند

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار