ویزای اربعین ۱۰۷ هزار تومان ارزان شد
کد خبر: ۱۲۴۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 11    -    ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

با پیشنهاد همتی به رئیس جمهور هزینه ویزای اربعین ۳۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی طی نامه‌ای با اشاره به اهمیت حماسه اربعین و حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در این همایش عاشقان حسینی پیشنهاد داد در محاسبه نرخ ارز زوار اربعین ٣٥ درصد تخفیف اعمال شود.

بنابه این گزارش روحانی رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت حماسه حضور عاشقان امام حسین (ع) با پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی موافقت کرد.
براین اساس هزینه ویزای زوار اربعین حدود ۱۰۷ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

گفتنی است پیش از این و به‌دلیل کاهش قیمت ارز قیمت ویزای اربعین نیز کاهش یافته و از ۳۸۶ هزار تومان به ۳۷۲ هزار تومان رسیده بود؛ بنابراین با تصمیم جدید دولت قیمت ویزای اربعین با ۱۰۷ هزار تومان کاهش نسبت به ۳۷۲ هزار تومان صادر خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
بابا این ویزای اربعین بردارید. تو رو خدا این جا کاسبی رو بگذارید کنار. می دونم دولت و سازمان محترم حج و زیارت دلشون نمی یاد به دلیل پول هنگفت در این زمینه دست از اون بر نمی دارن. به جای حذف روادید با جیبوتی، نپال و بوتان و توگو ویزای عراق بردارید. همه می دونن طرف عراقی درخواست حذف دو طرفه ویزا رو داده بوده اما حضرات به دلیل نفع مادی مانع اون شدن. به خدا بسباری از افراد ضعیف در جامعه نمی تونن همین هزینه با مخرج رفت و برگشت به عراق که یک ملیون تومن می شه رو بدن. تو رو به اون که این ایام به نامشه سد رو از پای پیش مردم بردارید خیلی از افراد آرزوی زیارت مشاهد ائمه تو عراق دارن اما این مسئله مالی مانعشونه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار