توضیح علی ضیاء درباره حاشیه‌های مهمان «فرمول یک»
کد خبر: ۱۲۳۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

علی ضیاء درباره حاشیه‌های پیش آمده درباره کمک یک میلیاردی مردم به پسر بیمار زنجانی که پس از حضورش در برنامه «فرمول یک» صورت گرفته بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

 مجری و تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک»، درباره حواشی حضور پدر و پسر زنجانی در برنامه «فرمول یک» اظهار کرد: شنبه مهمانی به نام افشین، ولی خانی داشتیم که در برنامه از مشکلات عدیده‌ای که برای یافتن دارو‌ها و آمپول فرزندش دارد سخن گفت. دارو‌هایی که در داروخانه‌ها اثری از آن‌ها نیست و فقط در ناصرخسرو و به قیمت گزاف پیدا می‌شوند و، چون فاقد فاکتور هستند، محک که تمام هزینه‌های درمان علی، پسر او را برعهده گرفته، از پرداخت مبلغ آن‌ها بدون فاکتور عاجز است.

وی افزود: برنامه، بدون هیچگونه اعلام تلویزیونی یا زیرنویس شدن شماره کارت آقای ولیخانی و ... به پایان رسید و حتی خواسته کمک به این پدر و پسر در فضای مجازی برنامه هم مطرح نشد. بلکه به صورت کاملا خودجوش چهره‌ها و به تبع آن برخی از مردم، با به اشتراک گذاشتن ویدئوی برنامه و پیدا کردن شماره کارت این پسر بیمار، به یاری او شتافتند. پسری که گرچه دو سال است سرطان را شکست داده، اما همچنان باید آمپولی بزند که به سادگی پیدا نمی‌شود و تهیه آن ماهانه ۴ میلیون تومان هزینه در بر دارد. ضمن اینکه مادربزرگ این پسر نیز به بیماری سرطان دچار است.

ضیاء یادآور شد: در ادامه، سیل کمک‌های مردمی به حساب علی، ولی خانی واریز شد، تا اینکه به مبلغ یک میلیارد تومان رسید. این مبلغ توسط پلیس فتا و دادستانی زنجان بلوکه شد تا تکلیف نهایی مشخص شود. پدر زنجانی هم دیروز به برنامه آمد و اعلام کرد این پول را به بیمارستان سرطانی اهدا می‌کند.

این مجری در پایان گفت: بنابراین اصلا و تحت هیچ عنوانی شماره کارتی در برنامه و حتی فضای مجازی ما اعلام نشده بود و کمک به این خانواده صرفا با دیده شدن آن‌ها در «فرمول یک» کلید خورد و اکنون همه چیز شفاف و زیرنظر پلیس فتا و دادستانی است و کمک‌های مردم به خانواده‌های سرطانی اختصاص پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی موسسه خیریه محک امروز ۱۸ مهر ماه در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در ارتباط با "علی، ولی خانی" کودک بیماری که حضور پدرش در برنامه فرمول یک و گله از هزینه‌های دارو و درمان فرزندش، حاشیه‌ساز شد، توضیحاتی را ارایه و از بهبود و قطع درمان کودک مذکور در تیر ماه ۱۳۹۵ و ادامه چکاپ و آزمایش‌های دوره‌ای وی تاکنون، خبر داده است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
نمیدونم چرا عده ای تصمیم دارند محک را زمین بزنند ........خداوند مکرشان را به خودشان برگرداند .........محک حسابش پاک پاک است .......
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار