آزار و اذیت، عامل سرگردانی دختر ۱۷ ساله
کد خبر: ۱۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار: 2018 October 11    -    ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در مورخه 14 شهریور 1397 پرونده ای تحت عنوان فقدان دختری 17 ساله از کلانتری 127 نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

پدر و مادر فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند:دخترشان در مورخه 12 شهریور 1397 منزل را به مقصد منزل مادربزرگش ترک کرده و تاکنون مراجعه نداشته است .

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از یکی از دوستان فقدانی پرداختند.

مریم پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بیان داشت: از چندی پیش فقدانی با جوانی بنام مسعود آشنا شده بود تا اینکه در مورخه 13 شهریور1397 .... با لباس های پاره و خونی به منزل ما آمد و البسه اش را در خانه ما تعویض کرد؛ زمانیکه ازوی در خصوص این وضعیت سؤال کردم گفت که دایی مسعود بنام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی تواند نزد خانواده اش بازگردد.

با توجه به اظهارات مریم، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی شناسایی متهمین پرونده و بویژه پیدا کردن فقدانی را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند .

با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید ( دایی مسعود ) شدند .

مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی و آزار و اذیت فقدانی شد و مدعی شد که در ساعت 17 تاریخ 12 شهریور 1397 فقدانی را ملاقات کرده و در ساعت 21 از هم جدا شدند و دیگر اطلاعی از سرنوشت وی ندارد ؛ همچنین سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با فقدانی ملاقاتی نداشته و او را ندیده است .

همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پلیسی ، سرانجام فقدانی در تاریخ 4 مهر 1397 به صورت بلامکان در یکی از پارک های منطقه شرق تهران شناسائی و جهت کشف زوایای پنهان پرونده به پایگاه چهارم منتقل شد.

فقدانی در اظهار خود عنوان داشت : در مورخه 12 شهریور1397 به همراه مسعود و دایی اش سعید با خودروی شخصی به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن در ساعت 21 مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می کردم .

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و پرونده آنها نیز جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار