سوپ هویج و زنجبیل؛ برای درمان سرماخوردگی
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: 2018 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
با شروع فصل پاییز و روز‌های سرد سال بیماری‌های ویروسی و بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا شایع می‌شود. در همین راستا سایت پزشکی متخصص در دستورالعمل‌های پزشکی و درمان‌های طبیعی به نام HealthFoodSta، طرز تهیه سوپ هویج و زنجبیل را تهیه کرده است.

سوپ هویج و زنجبیل؛ برای درمان سرماخوردگی«اختصاصی تابناک باتو» با شروع فصل پاییز و روز‌های سرد سال بیماری‌های ویروسی و بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا شایع می‌شود. در همین راستا سایت پزشکی متخصص در دستورالعمل‌های پزشکی و درمان‌های طبیعی به نام HealthFoodSta، طرز تهیه سوپ هویج و زنجبیل را تهیه کرده است که از بیماری‌هایی همچون انفولانزا جلوگیری می‌کند. با طرز تهیه این سوپ پرخاصیّت آشنا شوید.

سوپ هویج و زنجبیل؛ برای درمان سرماخوردگی

«مواد لازم»:

یک قاشق غذاخوری روغن

یک عدد پیاز خُرد شده

یک قاشق چایخوری سیر رنده شده

یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده

یک سیب زمینی کوچک خرد شده

نمک و پودر فلفل سیاه به اندازه یک قاشق چایخوری

سه پیمانه عصاره و آب سبزیجات یا آب مرغ

یک پیمانه شیر نارگیل

سه قاشق غذاخوری جعفری خرد شده

یک سوم پیمانه کاجو (بادام هندی)

یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاری

دو عدد هویج خُرد شده

«روش تهیه»:

روغن را درون ظرف ریخته و روی حرارت متوسط داغ کنید. پیاز، سیر، زنجبیل، سیب زمینی، هویج را کمی تفت می‌دهیم تا نرم شوند. بعد از آن نمک، کاری، فلفل را درون ظرف ریخته و سپس شیر نارگیل و آب سبزیجات را به آن اضافه کنید؛ و درب ظرف را می‌گذاریم تا کمی با بخار آب، مواد سوپ نرم شوند.

بگذارید تا محتوای ظرف به جوش بیاید و به مدت ۲۵-۲۰ دقیقه بجوشد. سپس محتویات قابلمه را درون همزن برقی ریخته و مخلوط کنید. سوپ را به صورت پوره در می‌آوریم. در نهایت آن را درون ظرف ریخته و با جعفری و کاجو و پودر نارگیل و لیمو ترش بنا به دلخواه تزیین کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار