کی روش - سردار و مانور صمیمیت +عکس
کد خبر: ۱۲۳۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز تقریبا با نفرات کامل برگزار شد و اکثر لژیونرهایی که اضافه نشده بودند، در جلسه تمرینی امروز شرکت کردند.

مهم ترین چهره ای که امروز نخستین تمرین خود را در این اردو برگزار کرد، کسی نبود جز سردار آزمون؛ مهاجمی که پس از جام جهانی و فشارهایی که به واسطه نمایش نه چندان درخشانش در این رقابت ها متحمل شده بود، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت و اعلام کرد ترجیح می دهد به مسائل خانوادگی اش رسیدگی کند.

حتی در برخی سایت های خارجی هم نام او به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنانی که پس از جام جهانی از تیم ملی کشورشان خداحافظی کردند، قرار گرفت.

سردار در اولین اردوی تیم ملی پس از جام جهانی که ماه پیش برگزار شد، حضور نیافت و به تصمیمش مبنی بر عدم حضور در تیم ملی ادامه داد.

اما کی روش که پیش از این اعلام کرده بود آزمون دوباره به تیم ملی دعوت می شود، برای اردوی ماه اکتبر هم این مهاجم آماده تیم روبین کازان روسیه را در بین نفرات منتخب خود قرار داد.

بعد از سلسله اصرارهای آزمون به خداحافظی و دعوت های کی روش از او، سرانجام سردار این رشته را پاره کرد و امروز به تمرین تیم ملی آمد تا به حاشیه های پیرامون این موضوع خاتمه دهد.

برخورد او با سرمربی تیم ملی در اولین جلسه تمرین پس از چند ماه، به همان شکلی بود که از صحبت های کی روش می شد پیش بینی کرد. سرمربی پرتغالی تیم ملی به گرمی از سردار آزمون استقبال کرد و با مهاجم جوان تیمش برخورد بسیار خوبی داشت.

کی روش - سردار و مانور صمیمیت +عکس

کی روش - سردار و مانور صمیمیت +عکس

کی روش - سردار و مانور صمیمیت +عکس

کی روش - سردار و مانور صمیمیت +عکس

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
درود سردار !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار