ماجرای فوت کودک سنندجی در تخریب دیوار مدرسه‌ +عکس
کد خبر: ۱۲۳۸۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

پدر دانش‌آموز فوت‌شده مدرسه «گرماش» سنندج که بر اثر تخریب دیوار مدرسه جانش را از دست داد، گفت: آموزش و پرورش در قبال فرزند من مسؤول است و باید پاسخگوی وضعیت موجود باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرسوده بودن و تخریب مدرسه ابتدایی روستای «گرماش» از توابع شهرستان سنندج منجر به فوت دانش‌آموز کلاس اول این روستا شد و اتفاق تلخی را در این روستا رقم زد.

 

ماجرای فوت کودک سنندجی در تخریب دیوار مدرسه‌ +عکس

«دنیا ویسی» دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی روز گذشته در حیاط مدرسه براثر فروریختن دیوار مدرسه مجروح و به دلیل شدت جراحات فوت می‌کند.

امجد ویسی پدر این دانش‌آموز بیان کرد: بعد از ۱۶ روز از گشایش مدارس و تحصیل فرزندم در مدرسه روستای گرماش براثر فرسوده بودن و ریزش دیوار مدرسه فرزندم جان خود را از دست می‌دهد.

وی عنوان کرد: من از آموزش و پرورش شاکی هستم چرا که فرزندم را برای تحصیل علم و دانش به مدرسه فرستادم، ولی باید پیکر بی‌جان دخترم را از مدرسه پس بگیرم.

ویسی در خصوص فوت دخترش بیان کرد: پس از ریزش دیوار مدرسه روی فرزندم معلم مدرسه بلافاصله با ماشین شخصی خود دخترم را به شهر منتقل می‌کند و، چون از قبل به آمبولانس اطلاع داده شده بود آمبولانس نیز در سه راهی آرندان به آن‌ها می‌پیوندد، اما پس از انتقال به بیمارستان بعثت سنندج براثر شدت جراحات دخترم فوت می‌کند.

پدر ویسی خواستار رسیدگی از مسؤولان شد و گفت: تمامی دانش‌آموزانی که در مدرسه روستای گرماش مشغول تحصیلند جانشان بخاطر فرسوده بودن این مدرسه در خطر است و باید مسؤولان به فکر چاره‌ای برای حل این مشکل باشند.

*یک سوم مدارس استان غیراستاندارد است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان روز گذشته در رسانه‌های جمعی اعلام کرده بود در حال حاضر یک سوم مدارس استان غیراستاندارد بوده که مدرسه روستای گرماش نیز یکی از این مراکز آموزشی فرسوده و غیراستاندارد است.

به گفته رشید قربانی متأسفانه بار‌ها در جلسات و گفتگو‌های مختلف هشدار داده‌ایم که مدارس سطح استان فرسوده هستند، اما مورد بی‌توجهی مسؤولان قرار گرفته است.

وی ضمن تسلیت به خانواده این دانش‌آموز ابراز امیدواری کرد با احداث مدارس جدید و استاندارد در نواحی مختلف استان دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری برای دانش‌آموزان نباشیم.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
باید بگی دانش اموز
تیتر ات رو درست انتخاب کن
ناشناس
|
Thailand
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
روحش شاد
مسائل بایدها و نبایدها در کشورمان خیلی فراوان است؛ مدیر باید مدیر باشه که نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
به همین راحتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط تسلیت می گین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جون بچه مردم بادمجونه؟؟؟؟؟؟؟ جگرم اتیش گرفت . دختر منم کلاس اوله. هر روز با هزار تا سوره و صلوات می فرستمش مدرسه . بعضی وقتا فکر می کنم مدرسه نره و خودم تو خونه باهاش کار کنم . از بس مدارسمون سطح ایمنی پایینی داره . تازه اونم ما که تهرانیم وضعیتمون اینه خدا می دونه تو روستاها چه خبره؟؟؟اما عیبی نداره مسئولین محترم جون ما و بچه هامون مهم نیس شما کماکان پولها روبریزین توی سوریه و لبنان و فلسطین و....چون اندوه لبنان کشت ما را....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار