اجرای اعدام زن جوان به دلیل قتل همسرش
کد خبر: ۱۲۳۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

حکم قصاص زینب سکاوند در زندان ارومیه که پنجم اسفند ماه سال ۹۰، همسرش را به قتل رسانده بود، اجرا شد.

این زن پس از بستن دست و پای شوهرش وی را کشت. این شخص در زمان ازدواج وارد ۱۶ سالگی شده بوده و زمان وقوع قتل نیز ۱۸ سال داشت.

اطلاعات موجود در پرونده نشان می‌دهد که متهم در دادسرا و دادگاه و همه جلسات اقرار و جزئیات را تشریح کرده و اقرار کرده است که «بعد از قتل با ماشین شخصی به بیمارستان رفتم و به کلانتری نیز اطلاع دادم» و ماموران بعد از اطلاع او، به محل قتل مراجعه کرده‌اند.

حسب اقرار زینب سکاوند، وی و همسرش شب حادثه به منظور شب نشینی به منزل پدر همسرش می‌روند و پس از ساعتی به منزل خود رفته و اختلافی پیش می‌آید که زن حالت قهر به خود می‌گیرد، شوهر پس از اینکه ناراحتی همسر خود را می‌بیند برای دلجویی به او پیشنهاد می‌کند دست، پا و چشمان او را ببندد و او را به نوعی تنبیه کند و کتک بزند تا به اصطلاح آرام شود؛ اما زینب سکاوند بعد از بستن دست، پا و چشم شوهرش از آشپزخانه چاقو را آورده و با دو ضربه به گلوی همسر نهایتا او را به قتل می‌رساند وسپس به صورت خود معرف به کلانتری مراجعه می‌کند.

پس از رسیدگی دقیق و قاطع دستگاه قضا به این پرونده که با حضور و دفاع وکیل مدافع متهم صورت گرفت، بنا به اقرار صریح متهم، زینب سکاوند به قصاص محکوم شد و پس از آن شورای حل اختلاف و دادگاه برای جلب رضایت اولیای دم وارد میدان شدند؛ اما با همه تلاش‌های صورت گرفته مادر مقتول راضی به رضایت نشد و نهایتا حکم اجرا گردید.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
اون زنیکه چقدر احمقه که شوهرشو کشته. شاید خیانت و دوست دختر قدیمی ولی باز دلیل نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار