همسر هاوکینگ: «تئوری همه چیز» را باور نکنید
کد خبر: ۱۲۳۶۷۸
تاریخ انتشار: 2018 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

چهار سال بعد از اکران فیلم بیوگرافی زندگی استیون هاوکینگ، همسر نخست این دانشمند شناخته شده بریتانیایی به آن واکنش نشان داد.

همسر هاوکینگ: «تئوری همه چیز» را باور نکنید

جین هاوکینگ همسر نخست استیون هاوکینگ بعد از گذشت چهار سال از اکران فیلم «تئوری همه چیز»، در صحبت‌هایی ادعا کرد این فیلم نتوانسته است به درستی 30 سال زندگی مشترکش با این دانشمند مشهور را نشان دهد.

او که کتاب زندگی‌نامه‌اش «سفر به بی نهایت» یکی از منابع اقتباس جیمز مارش برای فیلم اش بوده می گوید با وجود قول تهیه‌کنندگان مبنی بر متعهد بودن به کتاب، آن‌ها به دلیل به حداقل رساندن زمان فیلم چیزهایی را تغییر داده‌اند.

خانم هاوکینگ با بیان این نکته که هر چیزی را در این فیلم نشان داده شده، باور نکنید، می‌گوید که «تئوری همه چیز» فقط بخش زندگی در کمبریج آن‌ها را نشان داده و بسیاری از سفرهای خارجی و ماه‌عسل این زوج را که اتفاقا در چارچوب یک کنفرانس فیزیک در نیویورک اتفاق افتاده، نادیده گرفته است.

گفتنی است «تئوری همه چیز» بعد از اکران در سال 2014، راهی مراسم اسکار هشتاد و هفتم شد. جایی که این فیلم نامزد 5 جایزه اسکار از جمله جوایز بهترین فیلم، بهترین فیلم نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد بود که در نهایت توانست اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای ادی ردماین به همراه آورد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار